Athlon Power Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 Jeg må ha 100%stabilitet for begge pcene. Kablen som alle rede ligger der en en tp cat5 instaollert av et installasjonsfirma. den er ca 30-35 meter lang. Funker det og kjøre 2 ganger 100mbit på denne stabilt?? http://80.212.245.234/ for tegning [ Denne Melding var redigert av: Athlon Power på 2002-09-04 00:15 ] Lenke til kommentar
007_bond Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hvorfor bruker du ikke switch/hub i endene. Da er det bare å sette opp maskinene i andre etasje med adressering til den routeren du vil maskinen skal sende/motta trafikk. Går ikke det? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 Nei jeg vil ikke det. jeg har allerede en router switch som jeg ser at alle pcene er koblet til. jeg vil ha et nytt uttak i andre som er stabilt. 100%. Alledrede øligger det en 100%stabil tp med et uttak. Kablen er ca 40 meter. Jeg vil gjerne ha en guide til hvordan jeg fikser to uttak på den kablen som allered er der??? Se ip adresse i forrige post for mer info§!!! Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hvis du leser postene til cecolon og Vice så har disse forklart hvordan kontaktene skal kobles og hvordan det fungerer. [ Denne Melding var redigert av: John_^ på 2002-09-04 08:21 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå