TheOats Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor de bytta design på kortene Nå er det jo bare stygt. 5740179[/snapback] Hva på kortene er det som er forandret til det verre? 5740344[/snapback] De har tatt bort "t: add *colored mana* to your mana pool" fra landene! 5740577[/snapback] OOookay... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Det er klart Urza-landet ser bedre ut enn Mirrodin-landet. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Det er klart Urza-landet ser bedre ut enn Mirrodin-landet. 5741195[/snapback] Smaken er som baken! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Ingen kommentarer til deckene mine, eller noen andre som vil poste sine decks? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 (endret) Ingen kommentarer til deckene mine, eller noen andre som vil poste sine decks? 5741572[/snapback] Skulle gjerne kommentert dekken din, men jeg har så latterlig dårlig erfaring med Magic. Aaaanywho, here er et par dekker some jeg bruker: Rød dekk, uten noe spesielt tema: Land/mana kort: 13 x Mountain 3 x Boros Garrison 2 x God's Eye, Gate to the Reikai (Legendary Land ) Artifacts: 4 x Boros Signet 1 x Umezawa's Jitte 1 x Tenza, Godo's Maul Enchantment: 1 x Glorious Anthen (Hvit) Instant: 3 x Torrent of Stone 1 x Cleansing Beam 1 x Rain of Rust 1 x Yamabushi's Flame Sorcery: 2 x Torrent of Fire 1 x Flame Fusillade Artifact Creatures: 2 x Glass Golem 1 x Anodet Lurker 1 x Leashing Creatures: 4 x Frost Ogre 2 x Goblin Fire Fiend 2 x Frostling 2 x Torpid Moloch 1 x Excruciator 1 x Ashen Montrosity 1 x Molten Sentry 1 x Viashino Fangtail 1 x Hearth Kami 1 x Soul of Magma 1 x Pain Kami 1 x Sparkmage Apprentice 1 x Sabertooth Alley Cat 1 x Ordruun Commando 1 x Boros Guildmage 1 x Ballista Squad (Hvit) Gidder ikke å ta den grønne dekken nå. Endret 12. mars 2006 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Ingen kommentarer til deckene mine, eller noen andre som vil poste sine decks? 5741572[/snapback] Har heller ikke så mye erfaring med magic at jeg vet hva alt mulig er bare ved å høre navnet. All i know is; Lightning Bolt is SICK Har postet min i første post. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Ingen kommentarer til deckene mine, eller noen andre som vil poste sine decks? 5741572[/snapback] Har heller ikke så mye erfaring med magic at jeg vet hva alt mulig er bare ved å høre navnet. All i know is; Lightning Bolt is SICK Har postet min i første post. 5755773[/snapback] Ja, det er gromkort. Irriterer meg at jeg bare finner to av mine fire bolts. Lurer på om kamerat kanskje har de to siste. kjapt deck som vinner litt for lett i min smak: 4 x Island 4 x Vault of Whispers 4 x Darksteel Citadel 4 x Seat of the Synod 4 x Great Furnace 3 x Pyrite Spellbomb 4 x Æther Spellbomb 4 x Scale of Chiss-Goria 3 x Tooth of Chiss-Goria 2 x Welding Jar 4 x Chromatic Sphere 3 x Cranial Plating 1 x Ornithopter 1 x Qumulox 4 x Frogmite 4 x Myr Enforcer 4 x Somber Hovergard 2 x Thoughtcast 1 x Thirst for Knowledge Langt fra et optimalt deck, men i min mening for kjapt. Endret 15. mars 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Har 4stk beta 5756836[/snapback] Den kombinert med denne: Lenke til kommentar
lperik Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Den er jo alt for dyr å legge ut til å være til noen nytte. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Den er jo alt for dyr å legge ut til å være til noen nytte. 5757031[/snapback] Den er ikke så dyr, har hatt den ute mange ganger. vist du bruker noen slike: blir det lettere. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Det landet der taper man jo faktisk en runde ved å legge ut. Ikke bare mister man ett land i spill men når den legges ut kommer den ut tappet. Men om man spiller casual eller kanskje type to så funker det vel. Decken jeg postet tidligere vinner senest på runde 3 Hadde en som nesten alltid vant runde 1 eller 2 før og. DA går det unna heheh Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Det landet der taper man jo faktisk en runde ved å legge ut. Ikke bare mister man ett land i spill men når den legges ut kommer den ut tappet. Men om man spiller casual eller kanskje type to så funker det vel. Decken jeg postet tidligere vinner senest på runde 3 Hadde en som nesten alltid vant runde 1 eller 2 før og. DA går det unna heheh 5757118[/snapback] Steike! det er sinnsykt bra da Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Enig med lperik. Skal den komme ut må det være med reanimate eller sneak attack, og da vil man ha noe som dreper fort. Når det er sagt kan det være kult i et casual-deck. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Når det er sagt kan det være kult i et casual-deck. 5758094[/snapback] Kan ha det mye morro med sånne deck og, trenger ikke alltid være dønn særiøse titusenkronersdecker *savne å spille mtg* Kanskje jeg får se å fiske opp ett par gamle deck fra roteskuffen, vet jeg har ett knalltøfft necrodeck og grønn stompy neddi der Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Når det er sagt kan det være kult i et casual-deck. 5758094[/snapback] Kan ha det mye morro med sånne deck og, trenger ikke alltid være dønn særiøse titusenkronersdecker *savne å spille mtg* Kanskje jeg får se å fiske opp ett par gamle deck fra roteskuffen, vet jeg har ett knalltøfft necrodeck og grønn stompy neddi der 5760935[/snapback] Høres ut som om du har bra casualdecks også. Hadde vært kult å teste en match mot deg. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Høres ut som om du har bra casualdecks også. Hadde vært kult å teste en match mot deg. 5760963[/snapback] Necrodecken har faktisk vunnet mange type1 turneringer back in the days men iogmed det er kraftig utdattert nå må det sees på som ett morrodeck som kun benyttes til casual ja. Leeeenge siden jeg har spillt nå da altså, men hadde vært knalltøfft å kjøre noen matcher igjen ja Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Necrodeck ja, har hørt mye om dem, men ikke spilt mot en skikkelig necro-deck noen gang. Hadde et kult (men ganske dårlig) svart deck før. 1 Necropotence 2 Hypnotic Specter 2 Hymn to Tourach (hadde ikke flere av denne og Hypnotic Specter) 4 Mescmeric Fiend 4 Skittering Skirge + masse diverse creatures og removal. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Sånn her ca var decken da jeg spilte magic back in the days Mana: 18x svamp 3x Mishra's Factory 1x Strip Mine 1x Mox Jet 1x Black Lotus 1x Sol ring Creatures: 4x Hypnotic Specter 2x Nantuko Shade 1x Laquatus's Champion 1x Juzam Djinn Instants: 4x Dark Ritual 3x Contagion 2x Diabolic Edict 1x Vampiric Tutor 1x Demonic Consultation Sorcery: 4x Hymn to Tourach 4x Sink Hole 2x Drain Life 1x Demonic Tutor 1x Yawgmoths Will Enchantment: 1x Necropotence Artifact: 2x Nevinyrral's Disk 1x Zuran Orb Noen av kortene er nå solgt og byttet inn. Husker ikke nøyaktig hvordan det ser ut nå om dagen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Juzam Djinn, han inne av nostalgiske årsaker? Stusser litt over Zuran Orb også, men er kanskje bra med Necropotence i bordet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå