lperik Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Mener du Unglued? Husker Blacker lotus. "rip this card apart and add 4mana of any color to your manapool" :D EDIT: og orginalen, som forøvrig var yndlingskortet mitt: Endret 17. februar 2006 av lperik Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har aldri skjønt hvor dette "rip this card apart"-greia kommer fra. Det står jo ikke på kortet. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Bitex skrev: Har aldri skjønt hvor dette "rip this card apart"-greia kommer fra. Det står jo ikke på kortet. 5620216[/snapback] "tear" da.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Mr. Jenssen skrev: Pleide å spille litt med venner en gang i tiden, men da det blei mere og mere populært i omgangskretsen blei alt så seriøst og en slags konkurranse. Også fikk jeg masse whining på meg fordi jeg hadde kjøpt en booster med unhinged. Synes det er dritgøy å spille med 5620023[/snapback] Har aldri prøvd dem men har lyst. Virker litt Munchkin (kan ikke stave det) ut. :!: Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 lperik skrev: Mener du Unglued? Husker Blacker lotus. "rip this card apart and add 4mana of any color to your manapool" :D EDIT: og orginalen, som forøvrig var yndlingskortet mitt: 5620090[/snapback] Dette er Unhinged, og dette er noen Unglued kort. Det er noen veldig fete land i Unglued. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 The O skrev: Dette er Unhinged, og dette er noen Unglued kort. Det er noen veldig fete land i Unglued. 5620325[/snapback] Ok, hadde ikke hørt om Unhinged bare, må ha kommet ut etter jeg sluttet. Digga ungluedkortene ja, pleide å spille fete turneringer med de husker jeg Landene er fete ja, og de eneste av kortene som var lovlig å bruke i vanlige decker. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 The O skrev: Mr. Jenssen skrev: Pleide å spille litt med venner en gang i tiden, men da det blei mere og mere populært i omgangskretsen blei alt så seriøst og en slags konkurranse. Også fikk jeg masse whining på meg fordi jeg hadde kjøpt en booster med unhinged. Synes det er dritgøy å spille med 5620023[/snapback] Har aldri prøvd dem men har lyst. Virker litt Munchkin (kan ikke stave det) ut. :!: 5620294[/snapback] Husker på Unhinged prerelease-turneringen, det var en del Red-Hot Hotties i spill på de forskjellige bordene. Til slutt kom en kar bort og ba oss slutte å rope, for ungen hans ble skremt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det står fortsatt ingen steder på kortet at man skal "tear'e" det i stykker. Herregud da, et kort som koster 3000 river man ikke i stykker akkurat. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Hvis du ser godt etter, ser du at han mener "BlackER Lotus", som er fra Unglued - altså en tulleserie i likhet med Unhinged. Endret 17. februar 2006 av Loeve Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Bitex skrev: Det står fortsatt ingen steder på kortet at man skal "tear'e" det i stykker.Herregud da, et kort som koster 3000 river man ikke i stykker akkurat. 5620708[/snapback] Men står det i reglene må man gjøre det. Man må vel heller vurdere om man vil bruke det. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 The O skrev: ! 5610243[/snapback] Den har jeg Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 26. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2006 Glede seg til juli, da kommer Coldsnap Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2006 Noen som vil poste decken sin? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Har flere deck, men dette er vel de beste: R/G Aggro Land 6 x Mountain 11 x Forest 1 x Shivan Oasis 1 x Karplusan Forest 1 x Barbarian Ring Manaakselerasjon 1 x Chrome Mox 2 x Farseek 1 x Rampant Growth 2 x Fyndhorn Elves 3 x Llanowar Elves Dyr og kill-condition 4 x Saproling Burst 2 x Karstoderm 4 x Blastoderm 2 x Spur Grappler 2 x Shivan Wurm 1 x Phantom Centaur 1 x Ravenous Baloth 2 x Ghitu Slinger 4 x Wild Mongrel Andre kort 3 x Predator's Strike 4 x Fires of Yavimaya 2 x Lightning Bolt Decket bærer preg av å mangle en del kort, slik som Birds of Paradise og bedre land. Finner heller ikke de to siste Lightning Boltene mine, da hadde de gått inn i steden for Ghitu Slinger. Karstoderm skulle gjerne vært byttet ut med Phantom Centaurs. ------------------------------------------------------------- Blå aggro-control Land 17 x Island 3 x Faerie Conclave 2 x Mishra's Factory Creatures 1 x Manta Riders 1 x Cloud Sprite 1 x Cloud of Faeries 4 x Spiketail Hatchling 4 x Voidmage Prodigy Card-drawing 4 x Standstill 1 x Brainstorm 4 x Curiosity Board-control 1 x Nevinyrral's Disk 1 x Oblivion Stone 1 x Sigil of Sleep 3 x Boomerang Counters 4 x Force of Will 4 x Counterspell 4 x Daze Sideboard 2 x Rushing River 3 x Mask of Memory 2 x Sword of Fire and Ice 2 x Echo Tracer 2 x Repulse 4 x Annul Dette decket bærer preg av at jeg mangler noen creatures, optimalt sett skulle Cloud of Faeries, Manta Riders og Cloud Sprite vært byttet ut med Flying Men. Mer realistisk skulle de alle vært Cloud Sprites. Det hadde også vært bra med 4 x Mishra's Factory ved å ta bort 2 x Island. Sideboardet er litt tilfeldig sammensatt. Om funksjonen til noen av deckene er uklare er det bare å spørre. Om dere har noen tips er det bare å komme med dem også. Endret 12. mars 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 The O skrev: Vist et creature har en egnskap som koster en hvit og en valgfri mana kan man da betale den kosten så mange ganger man vil?Vist egenskapen feks gjør at man kan hindre 1 skade og dirigere den en annen vei? 5513853[/snapback] Ja. Helt til du er tom for mana. Zlatzman skrev: Black Lotus: Nei, men et god venn av meg har Black Lotus, og resten av Power Nine. Han er for øyeblikket i Belgia og spiller Grand Prix - Hasselt. 5515789[/snapback] The O skrev: http://www.wizards.com/global/images/magic...vatar_of_me.jpghehehe... 5596639[/snapback] Haha, det kortet skulle jeg hatt! 17 år og nesten to meter. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Zlatzman skrev: 2 x Lightning Bolt Lightning Bolt var jo helt sinnsyk, 3 skade for 1 mana! Tenk deg den i min deck sammen med Djinn Illuminatus!! Sykt! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor de bytta design på kortene Nå er det jo bare stygt. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2006 Solid_ skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor de bytta design på kortene Nå er det jo bare stygt. 5740179[/snapback] Hva på kortene er det som er forandret til det verre? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 The O skrev: Solid_ skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor de bytta design på kortene Nå er det jo bare stygt. 5740179[/snapback] Hva på kortene er det som er forandret til det verre? 5740344[/snapback] De har tatt bort "t: add *colored mana* to your mana pool" fra landene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå