Okapi Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Så ut som et hendig program. Jeg sitter i Linux på reisemaskinen nå, så får ikke testet, men må definitivt prøve det når jeg får kommet meg hjem. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Noen som har lyst til å kjøpe en NM/M Grim Tutor eller vet hvor jeg kan selge den? Spilte magic for lenge siden og har ikke tenkt til å begynne igjen Endret 22. juni 2009 av sureup Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Noen som var på M10 prerelease i helga? Må si meg relativt fornøyd med settet, og klarte å få fingrene i endel interessante kort, deriblant tre Silence og en Honor of the Pure. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 jeg var med på søndagen. overgangen fra massiv multicolor til coresett monocolor funka dårlig. gikk 0-2 drop. fikk et dobbeltland og en planar clensing, orka ikke bytte kort, så venter på boksene jeg har bestillt. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Da har jeg iallefall fått bestilt en halv boks og en fettpakke, og tenkte meg innom Outland imorra, får se om jeg får noe moro. Må få testet en runde Merfolk i standard før hele decken rullerer, så får satse på å åpne noen Sovereign. Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som spiller rundt Oslo en plass? Gjerne rundt Outland på Oslo S eller no rundt der, selv har jeg akkurat starta sjøl ^^ Lenke til kommentar
Svar Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg jobber i oslo, så er ofte innom outland. Vil noen ta ett slag en dag, så send meg en pm Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Bumping for great justice! Denne tråden treng litt meir liv igjen Nokon her frå stavanger som var på prerelease i helga? edit: kvifor ligg denne tråden under Annet (sport), burde det heller ikkje vore under hobbyar eller noko sånt? Endret 31. januar 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Noen som ønsker å selge decks eller generelt samlingen sin? Mistet min for mange år siden da lillebror fikk "ta over" samlingen og rota de bort. Alt av interesse. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 er vel bare å si i fra til en mod det så flytter de den. btw noen som har åpna noen over the top displays eller fat packs i det siste? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) er vel bare å si i fra til en mod det så flytter de den. btw noen som har åpna noen over the top displays eller fat packs i det siste? Næh. Falt helt av lasset. Har ikke spilt siden Invasion kom ut. Pluss at jeg liker ikke lenger hvordan kortene ser ut. Foretrakk de helt klart sånn som de så ut før faceliften som kom med Eight Edition i 2003. Gode gamle Urza's Saga. Endret 6. august 2010 av Cappo Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Har nesten helt sluttet å kjøpe booster packs etter at "chase mythics" ble en relevant faktor, det er rett og slett for liten sjanse for å åpne noe særlig interessant. Drafter heller mer, helt grei kortskaffemetode, det og. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Tror ikke jeg har spilt en eneste kamp i år. "Vi" har mistet litt interessen, men det blir kanskje noe en gang i fremtide. Har i det minste ikke tenkt å selge kortene mine =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Har ikke spilt på flere år selv.. Tror jeg var 13-14 sist Men jeg husker alle reglene osv.. Ønsket jeg bare hadde hatt decket mitt som det var.. ELSKET det, men siden jeg var ung og dum stappa jeg inn alle gode kort, også tok jeg ut kort som jeg tenkte "får de aldri" eller som ikke var superkraftige krigere.. Og da starta jeg å gi kort til bruttern og naboen osv.. Også når vi skulle spille i fjor eller noe, så orka jeg ikke sette sammen et helt nytt deck.. Og tror ikke jeg orker å sette sammen deck når jeg ikke spiller mer enn kanskje 1 gang i året, om jeg virkelig vil spille Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Det kan være gøy å bygge deck da (synes jeg ihvertfall). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Når jeg spilte aktivt hatet jeg å bygge decks..fikk alltid en anna kar til å sette sammen fete decks, så spilte jeg bare med dem. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Noen som har planer om å dukke opp på M11 Game Day neste lørdag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 bygge deck er boring imo, gidder jeg aldri. Tar tid, må sette meg inn i alt igjen, mye testing og mye feiling og mye lesing Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Produkter ------------------------------------------------------ 15 x Magic the Gathering - Basic Land - Mountain () = Kr 7,50 1 x Deckboks - Dragon Shield Gaming Box Blue () = Kr 29,00 15 x Magic the Gathering - Basic Land - Swamp () = Kr 7,50 2 x Kortbeskyttere - Ultra Pro Solid Raven Black Deck Protector (81556) = Kr 38,00 2 x Deckboks - Ultra Pro Solid Black (81453) = Kr 40,00 15 x Magic the Gathering - Basic Land - Island () = Kr 11,25 5 x Tilfeldig terning - Tyvesidet D20 - Ensfarget () = Kr 37,50 1 x Counters - Eldritch Gems - Grønn () = Kr 29,00 2 x Magic the Gathering - Magic 2011 Core Set Booster () = Kr 69,00 10 x Magic the Gathering - Basic Land - Plains () = Kr 7,50 10 x Magic the Gathering - Basic Land - Forest () = Kr 5,00 1 x Kortbeskyttere - Ultra Pro Magic the Gathering Ajani Deck Protector (82285) = Kr 79,00 ------------------------------------------------------ Sub-Total: Kr 360,25 Posten Servicepakke (Sporbar sending, 2-5 dager): Kr 89,00 Inkl. mva: Kr 89,85 Totalt: Kr 449,25 whoop whoop! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Wooh, kom til finalen på Mirrodin Besieged prerelease på lørdag! Får satse på å gjenta det til helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå