Zlatzman Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Equipment blir ikke enequippa om et dyr skifter eier. Du kan flytte det til et annet dyr i din neste mainphase. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Ok da tok jeg feil. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Hva skjer når Teferi, Mage of Zhalfir er i spillet og man har ett kort suspended? Det står at det ikke kan bli spillt men hvor havner det? I gravegården eller ut av spillet? Edit: Lurer også på hva slags type dyr Arcbound Bruiser og Arcbound Worker osv? Det er jo ganske vesentlig. Endret 3. desember 2006 av TheOats Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Arcbound-dyrene har ingen creature type, de er bare Artifact Creatures. Angående Teferi vet jeg ikke. Har ikke satt meg inn i de nye kortene. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Arcbound-dyrene har ingen creature type, de er bare Artifact Creatures. Angående Teferi vet jeg ikke. Har ikke satt meg inn i de nye kortene. 7425586[/snapback] Ok. Men hva sier man når man legger ut en enchantment som gjør alle dyr av ett slag -1/-1? Vet ikke hvor mye du spiller men det nye settet er verd å kjøpe. Der er det masse gamle kort som er trykket på nytt og mange gamle mekanikker som er tatt i bruk som madness, morph, storm, shadow, flashback osv. Endret 12. desember 2006 av TheOats Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Har lyst til å bytte ut de digitale kortene i magic online med ekte kort, men hvor mye koster det å få det inn i landet? Hva må jeg være ops på? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvor mye koster det å spille online? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Heisann. Så nettop denne tråden å måtte nesten ta fram mine gamle Magic kort, har glemt alt av regler da jeg ikke har rørt det på 5 år omtrent. Noen som har en eller annen url jeg kan lese på? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg vet TheOats pleier å sjekke regler på nettet, men jeg er ikke helt sikker på hvor. Men du kan jo sjekke på magicthegathering.com Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Hvor mye koster det å spille online? 7536931[/snapback] Ca. 57.- kontoen men da er det ingen kort med. En theme deck koster ca. 76. Heisann.Så nettop denne tråden å måtte nesten ta fram mine gamle Magic kort, har glemt alt av regler da jeg ikke har rørt det på 5 år omtrent. Noen som har en eller annen url jeg kan lese på? 7537012[/snapback] Magic's hjemme sider. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Må du betale noe i uken/måneden for å spille på nett, eller er det bare den introprisen? Det hørtes litt morsomt ut, men det er nok litt bedre i virkeligheten. Men det er kanskje en grei måte å holde seg i sjakk på. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Må du betale noe i uken/måneden for å spille på nett, eller er det bare den introprisen? Det hørtes litt morsomt ut, men det er nok litt bedre i virkeligheten. Men det er kanskje en grei måte å holde seg i sjakk på. 7547238[/snapback] Nei man betaler ikke noe i månen, men man må som sagt ha kort. Det er ikke helt det samme som å spille med venner nei. Men det er gøy. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Hvist Bottled Cloister blir knust når kortene er fjernet fra spillet kommer ikke kortene tilbake, ikke sandt? Men vist det litt senere kommer en ny flaske ut kommer kortene tilbake da? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Det stemmer at kortene forblir fjernet fra spillet. Jeg tror faktisk de er tapt for alltid (så lenge du ikke har Death Wish, Burning Wish eller lignende), da kortene "husker" hvilken Bottled Cloister de ble fjernet av. Ikke helt sikker på det siste, men står noe om det i regelverket selvsagt. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Nå ble jeg neste fristet til å dra frem de gamle Magic kortene mine. Spilte vel sist i -99, så det begynner å bli en stund siden. Hadde mye moro, men gikk litt lei til slutt... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Det stemmer at kortene forblir fjernet fra spillet. Jeg tror faktisk de er tapt for alltid (så lenge du ikke har Death Wish, Burning Wish eller lignende), da kortene "husker" hvilken Bottled Cloister de ble fjernet av. Ikke helt sikker på det siste, men står noe om det i regelverket selvsagt. 7705226[/snapback] Ok takk for hjelpen Nå ble jeg neste fristet til å dra frem de gamle Magic kortene mine. Spilte vel sist i -99, så det begynner å bli en stund siden. Hadde mye moro, men gikk litt lei til slutt... 7708957[/snapback] Det synes jeg du bør, og skjekke ut det nye settet Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Eller bare spille med de gamle du har. Om du bor i Trondheimsområdet er jeg hvertfall med på noen runder med magic i vennskapelig ånd. Turneringsmagic har jeg mer eller mindre slutta med. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Eller bare spille med de gamle du har. Om du bor i Trondheimsområdet er jeg hvertfall med på noen runder med magic i vennskapelig ånd. Turneringsmagic har jeg mer eller mindre slutta med. 7725165[/snapback] Det er akkurat derfor jeg spiller magi, for det er sosialt og gøy. Har aldri vurdert å spille turnering en gang. Men det er altid gøy med nye kort og nye muligheter Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Eller bare spille med de gamle du har. Om du bor i Trondheimsområdet er jeg hvertfall med på noen runder med magic i vennskapelig ånd. Turneringsmagic har jeg mer eller mindre slutta med. 7725165[/snapback] He he. Bor bare sånn ca 80 mil unna retning sør. Men hva er vel 11 timer i bil for en runde magic Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Spilte det før, men sluttet da Urza saga kom ut. Kult kortspill, men sluttet pga at jeg ikke hadde noen å spille med. I ettertid så var ikke det så dumt mtp at det er et jævlig dyrt kortspill. Prøvde å selge kortene mine på qxl, men det virker som om at kortene fra "gamle dager" har null verdi. 5218230[/snapback] null verdi? oh snap! (Hvis dette ikke skulle stemme, ta kontakt (PM) hvis du er keen på en middels/stor magic-samling fra Invasion og før, mest før) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå