TheOats Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Min favorittfarge er grønn tror jeg.De beste kortene mine var: Serra avatar: x/x hvor x=dine hp Nemata, Grove Guardian: 5/5 dyr tror jeg med ability to summon 1/1 dyr for 3 land tror jeg. For hvert 1/1 dyr du legger i graveyarden får alle de andre 1/1 dyrene +1/1. Sinnsykt bra kort hvis du har mange land Lifeline: Artifact som gjorde at alle mine dyr som ble drept kom opp igjen ved runeslutt (unntatt hvis de var blitt slått ut med "cant be regenerated" tror jeg) Outmaneuver: Rødt sorcery: kostet x land. ett angripende dyr "deals damage to player af it hasn't been blocked for hvert land tapped. kunne vanligvis drepe en player ganske lett. Intrepid Hero: hvitt 1/1 dyr som hadde abilityen: "destroy target creature with strength greater than 4 when tapped Remembrance: hvitt enchantment som gjorde at hver gang et av mine dyr ble drept kunne jeg lete i library etter et av det samme kortet og kaste det ut i play. Sinnsykt greit da jeg hadde ca. 5 wizzerdrixer i decket mitt, pluss lifeline også greit å kunne se alle kortene som kommer til å komme ettersom man kan lete, selvom man vet at man ikke har fler av dyret Er ikke sikker på om dere synes at disse kortene er noe bra, men de er de beste jeg hadde. 6726503[/snapback] Serra Avatar er ganske flink men du får bare ståkke den inn i decken vist du har en med samme navn på hånden og viser den. Nemata, Grove Guardian er helt sinnsyk i riktig deck. Har en kammerat som har en hvit og grønn deck hvor han får sykt mange saprolinger (tror han har en evighets kombo for å få dem vist han har flaks). Han har en enchantment som gjør at han kan tappe et dyr for å tappe et annet dyr. Tror han har Nemata, Grove Guardian. Blir ikke noe bedre av at han har Doubling Season Lifeline synes jeg ikke var så bra siden den hjelper de andre spillerene også, tror det er vanskelig å lage en deck med den. Nei vent litt vist du har Leyline of the Void burde den jo virke fett. Outmaneuver er jo ganske bra, den kan jo bli sinna Intrepid Hero Var jo også ganske fet, selv om noen av de mest horete dyrene ikke er så sterke, så er den sikkert veldig grei mot grønn og rød eller beast deck. Remembrance var flink. Men du får dem bare på hånden, og det hjelper ikke å se hva du kommer til å få når du blar i decken siden du må stokke den etter på. Man kan heller ikke ha flere en 4 av hvert kort med samme navn i decken. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Jeg har et enchantment -kort som lyder: Whenever a player plays a red spell, if you pay 1 converted and one red mana, counter it Et annet: Every time a player taps an island for mana, that player loses 1 life 6731432[/snapback] Broren min har en hvit enchantment som gjør at når en spiller tapper en mountain for mana får du ett liv. Sånn ellers; De beste kortene jeg har må være Umezawa's Jitte, Mimeofacture (siden jeg ikke har gamle kort som bribery og confiskate (sikkert leif)), Rune-Tail, Kitsune Ascendant, Blazing Archon Ja jeg vet den er dyr og at man bare kan ødelegge den men med litt mana boost og Whispersilk Cloak går det bedre, Twist Allegiance er kansje bare gøy men den kan være god å ha serlig i kamper med 3 eller flere spillere, Sword of Light and Shadow, Sword of Fire and Ice, Memnarch, Followed Footsteps, Genju of the Realm, Skullclamp, Adarkar Valkyrie, Panoptic Mirror med Time Warp er også ganske flinkt vist ingen rekker å ødelegge den Hvor låvlig det er vet jer ikke (noen som vet), men har hørt at evighets komboer man kan stoppe vist man vil er lov men komboer man ikke kan stoppe er ikke lov. Denne kan man stoppe siden det står at "you may copy an imprinted instant or sorcery card". Lenke til kommentar
5628452 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Evighetskomboer er gøy. "Da lager jeg uante mengder med mana og gjør dyret mitt latterlig høyt. Du er død. For å være på den sikre siden legger jeg hele stokken i grava di. Hihi " Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Evighetskomboer er gøy. "Da lager jeg uante mengder med mana og gjør dyret mitt latterlig høyt. Du er død. For å være på den sikre siden legger jeg hele stokken i grava di. Hihi " 6736472[/snapback] Er det noe du (optimalt sett) kan gjøre? Lenke til kommentar
5628452 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Jepp, det er fullt mulig. Om motspilleren er ekstra vrang, må han tvinge meg gjennom all manaproduksjonen. ("Lager to blå, untapper for en, lager enda to blå, untapper for en," osv). Men vanligvis får jeg si hvor mye mana jeg vil ha. Kombinasjonene er mange for uendelig mana, du må bare finne ut litt selv (: Endret 24. august 2006 av Tykjepelken Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Jepp, det er fullt mulig. Om motspilleren er ekstra vrang, må han tvinge meg gjennom all manaproduksjonen. ("Lager to blå, untapper for en, lager enda to blå, untapper for en," osv). Men vanligvis får jeg si hvor mye mana jeg vil ha. Kombinasjonene er mange for uendelig mana, du må bare finne ut litt selv (: 6738573[/snapback] Men hvilken bruker du? Lenke til kommentar
5628452 Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Det er bare to måter å finne ut: Lete selv eller spille mot meg ;D Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 25. august 2006 Forfatter Del Skrevet 25. august 2006 (endret) Det er bare to måter å finne ut: Lete selv eller spille mot meg ;D 6740310[/snapback] Men hva om han andre har råd til og ? Finnes det noen enchantments som gjør at alle dyrene dine flyr eller får vigelance? Noen som vet? Endret 29. august 2006 av The O Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Noen som gleder seg til Time Spiral? Der kommer det 54 slivers Glede seg! Edit: noe dør... Endret 3. september 2006 av The O Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Noen som gleder seg til Time Spiral?Der kommer det 54 slivers Glede seg! Edit: noe dør... 6790706[/snapback] Hehe, jeg kjøpte en ny booster-pack her om dagen. Fikk da Adarkar Valkyrie. Apropos slivere. Gikk gjennom kortene mine forleden og fant et kort jeg aldri har brukt av en eller annen grunn: Brood Sliver. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Noen som gleder seg til Time Spiral?Der kommer det 54 slivers Glede seg! Edit: noe dør... 6790706[/snapback] Hehe, jeg kjøpte en ny booster-pack her om dagen. Fikk da Adarkar Valkyrie. Apropos slivere. Gikk gjennom kortene mine forleden og fant et kort jeg aldri har brukt av en eller annen grunn: Brood Sliver. 6859225[/snapback] STEIKE, den sliveren vil jeg ha. Adarkar Valkyrie fikk jeg også i boster her om dagen ^^ Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Når jeg så den sliveren der, begynte jeg å tenke på min gamle "Thallid"-deck ... Klarte ikke motstanderen å drepe meg i løpet av 4-5 runder hadde jeg en gazillion smådjevler som kunne instant-pumpes hvis de slapp igjennom forsvaret til noen. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Når jeg så den sliveren der, begynte jeg å tenke på min gamle "Thallid"-deck ...Klarte ikke motstanderen å drepe meg i løpet av 4-5 runder hadde jeg en gazillion smådjevler som kunne instant-pumpes hvis de slapp igjennom forsvaret til noen. 6861177[/snapback] Hva er en "Thallid" deck? Og hvorfor setter folk slike navn på deckene sine? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 En "thallid"-deck er basert på disse ekle krypene. Og navnet er for å beskrive den. Ikke min feil at ikke du har holdt på lenge nok til å kjenne igjen kortene. Hadde forresten et par-tre manaalver også her for å få ut kort ltt kjappere. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Saproling-deck (tokenene som Thallids lager) har jeg lekt mye med i Magic Workstation. Aldri skaffet kortene, men hadde mye morro med det i online-spilling. Alltid morsomt å "se" motstanderens reaksjon når antallet Saprolings blir skikkelig stort. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 En "thallid"-deck er basert på disse ekle krypene. Og navnet er for å beskrive den. Ikke min feil at ikke du har holdt på lenge nok til å kjenne igjen kortene. Hadde forresten et par-tre manaalver også her for å få ut kort ltt kjappere. 6861391[/snapback] Ok da skjønner jeg. Jeg er bare litt for ny til at jeg viste hva de var. ZlatzmanSaproling-deck (tokenene som Thallids lager) har jeg lekt mye med i Magic Workstation. Aldri skaffet kortene, men hadde mye morro med det i online-spilling. Alltid morsomt å "se" motstanderens reaksjon når antallet Saprolings blir skikkelig stort. Saporlings kan være stygge, serlig vist man kan tappe en for å tappe ett annet dyr, ofre en for å gjøre alle andre +1/+1 og ingen can bli target'ed. men vist man ikke klarer å booste dem er det mange spells som kan ta 1 liv på dem. Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg tror det kunne bli veldig moro å lage et deck bestående av kun swamps og Relentless Rats Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Jeg tror det kunne bli veldig moro å lage et deck bestående av kun swamps og Relentless Rats 6865815[/snapback] Ja har tenkt på det, di kan bli helt SYKE! Men de er litt fucka når det kommer noen Echoing Truth. Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Noen som gleder seg til Time Spiral?Der kommer det 54 slivers Glede seg! Edit: noe dør... 6790706[/snapback] Jeg gleder meg til Time Spiral, skal på avalon lørdag 23. september Trondheim, skal ilag med flere kompiser så det blir bra. Endret 16. september 2006 av olemedkrutt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ser ut som alle Thallid-kortene er bannet fra turneringer siden 1999. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå