5628452 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 En ny slags Unglued-serie? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 En ny slags Unglued-serie? 6386413[/snapback] Ja, Unhinged heter den. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 Vist man ser bort fra at man bare kan "destoye" denne så er den ganske flink Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) http://www.wizards.com/magic/images/mtgcom...jsmzkl3xhe0.jpgVist man ser bort fra at man bare kan "destoye" denne så er den ganske flink 6433649[/snapback] Cumulative Upkeep er også svært slitsomt å hanskes med. Endret 4. juli 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 http://www.wizards.com/magic/images/mtgcom...jsmzkl3xhe0.jpgVist man ser bort fra at man bare kan "destoye" denne så er den ganske flink 6433649[/snapback] Cumulative Upkeep er også svært slitsomt å hanskes med. 6434406[/snapback] Da hadde det vert greit med Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Kan jeg ikke bruke dette på ett utappet dyr? Jeg trodde man bare untappet det vist det var tappet men ellers kunne kaste den på hva som helst. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 å sitte å spille kort gjør man på barneskolen (pokemon!) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Ah jeg husker det gamle rød-grønne land destruct decket mitt 4x Stone rain 4x pillage 4x thermocast 4x ice storm 4x strip mine Lightningbolt Black vice Incinerate Fork + Fireball Sol Ring Taiga Birds of Paradise o.s.v. Magic var bra rundt 4th edition, før de ødela det helt med for mye restrictions og tullete nye regler som ødela for oss som hadde vært med fra litt tidligere. Beste bruk av kort ever var ham som rev i stykker Chaos Orb, kasta bitene i lufta over bordet og fikk eliminert mesteparten av motstanderens kort av dommeren i turneringen. http://www.wizards.com/global/images/magic...l/Chaos_Orb.jpg Endret 8. juli 2006 av MrLee Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 å sitte å spille kort gjør man på barneskolen (pokemon!) 6454221[/snapback] A sitte å kritisere andre for ting man ikke har peilig på gjør man på barneskolen. Ja du er dum Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Kan jeg ikke bruke dette på ett utappet dyr? Jeg trodde man bare untappet det vist det var tappet men ellers kunne kaste den på hva som helst. 6454089[/snapback] Noen som vet? Har en kammerat som sier det går ann å lage kopier av dine egne spells som er på stakken med: Men det tror ikke jeg får da har man allerede spillt dem har man ikke? Endret 10. juli 2006 av The O Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Flash ConscriptionKan jeg ikke bruke dette på ett utappet dyr? Jeg trodde man bare untappet det vist det var tappet men ellers kunne kaste den på hva som helst. 6454089[/snapback] Ja, du kan bruke kortet på et untappet dyr. Har en kammerat som sier det går ann å lage kopier av dine egne spells som er på stakken med: Djinn IlluminatusMen det tror ikke jeg får da har man allerede spillt dem har man ikke? 6466437[/snapback] Du har rett, replicate må brukes i det man spiller spellen. Endret 10. juli 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Flash ConscriptionKan jeg ikke bruke dette på ett utappet dyr? Jeg trodde man bare untappet det vist det var tappet men ellers kunne kaste den på hva som helst. 6454089[/snapback] Ja, du kan bruke kortet på et untappet dyr. Har en kammerat som sier det går ann å lage kopier av dine egne spells som er på stakken med: Djinn IlluminatusMen det tror ikke jeg får da har man allerede spillt dem har man ikke? 6466437[/snapback] Du har rett, replicate må brukes i det man spiller spellen. 6467848[/snapback] Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Hva er det beste kortet dere har eller skulle ønske dere hadde? Noe som hadde passet super fett i decken eller noe slik. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Hva er det beste kortet dere har eller skulle ønske dere hadde?Noe som hadde passet super fett i decken eller noe slik. 6480486[/snapback] 4 black lotus EOD Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Vist jeg har Spellbinder på et dyr og Electrolyze er imprinta på den sammitidig som jeg har Djinn Illuminatus ute kan jeg vel replicate spellen men hva skal jeg betale? Jeg tror den første er gratis og resten må betales for. Edit: Lurer også på om noen vet om en lur norsk side man kan bestille enkelt kort fra? Edit 2: En ting til, hvor kan jeg skaffe artifact land? Endret 15. juli 2006 av The O Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Vist jeg har Spellbinder på et dyr og Electrolyze er imprinta på den sammitidig som jeg har Djinn Illuminatus ute kan jeg vel replicate spellen men hva skal jeg betale?Jeg tror den første er gratis og resten må betales for. Edit: Lurer også på om noen vet om en lur norsk side man kan bestille enkelt kort fra? Edit 2: En ting til, hvor kan jeg skaffe artifact land? 6496267[/snapback] www.mahasamatman.com Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Med Ok det er dyrt men vist du er heldig så kan ikke motstanderen gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Fury of the Horde med Panoptic Mirror.Ok det er dyrt men vist du er heldig så kan ikke motstanderen gjøre noe med det. 6524161[/snapback] Hva er så fantastisk med den? Når Fury of the Horde går på stack har ingen dyr angrepet, altså får du ikke untappa noen heller. Jeg tror du får to combat-faser, men om du ikke har dyr som ikke trenger å tappes for å angripe, eller en måte å untappe dyrene dine på får du bare angrepet én gang med hvert dyr. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Fury of the Horde med Panoptic Mirror.Ok det er dyrt men vist du er heldig så kan ikke motstanderen gjøre noe med det. 6524161[/snapback] Hva er så fantastisk med den? Når Fury of the Horde går på stack har ingen dyr angrepet, altså får du ikke untappa noen heller. Jeg tror du får to combat-faser, men om du ikke har dyr som ikke trenger å tappes for å angripe, eller en måte å untappe dyrene dine på får du bare angrepet én gang med hvert dyr. 6524306[/snapback] Ja selvfølgelig, overså det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå