Gå til innhold

Magic The Gathering


TheOats

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Den kan spilles når som helst før combat ja. Den gjør at når det er combat-fase så velger du både angripere og blokkere. Dersom du spiller den i din egen tur kan du sørge for å la alle dyrene dine slippe igjennom, eller du kan sørge for å få drept motstanderens dyr ved "dårlige" blokkeringer. Spiller du den på motstanderens tur kan du stadig velge angripere op blokkere, og dermed bare angripe med de dyrene du vil at skal angripe.

 

Dette kortet gjør ikke annet enn det som står. Det vil si at dersom et dyr er tappet kan du ikke angripe med det. Det står heller ikke noe om at motstander ikke kan spille abilities, så han kan godt tappe sine egne dyr hvis han har mulighet til det.

Lenke til kommentar

Har mistet helt oversikten over hva som er i Magic.

Spilte kun til litt etter Invasion.

 

Elsker derimot alle de gamle gode kortene fra Urza's Saga. Trolig den råeste serien noen gang produsert.

 

Time Spiral, Gamble, Morphling, Tolarian Academy og Stroke of Genius for å nevne noen. :)

 

Tror jammen jeg må finne frem kortene mine igjen.

Lenke til kommentar
Har mistet helt oversikten over hva som er i Magic.

Spilte kun til litt etter Invasion.

 

Elsker derimot alle de gamle gode kortene fra Urza's Saga. Trolig den råeste serien noen gang produsert.

 

Time Spiral, Gamble, Morphling, Tolarian Academy og Stroke of Genius for å nevne noen. :)

 

Tror jammen jeg må finne frem kortene mine igjen.

5917432[/snapback]

Urza tok jo av helt. Mye rart av kort som aldri burde sett dagens lys. Men det var et bra sett, med mye morro.

Lenke til kommentar
Har mistet helt oversikten over hva som er i Magic.

Spilte kun til litt etter Invasion.

 

Elsker derimot alle de gamle gode kortene fra Urza's Saga. Trolig den råeste serien noen gang produsert.

 

Time Spiral, Gamble, Morphling, Tolarian Academy og Stroke of Genius for å nevne noen. :)

 

Tror jammen jeg må finne frem kortene mine igjen.

5917432[/snapback]

Urza tok jo av helt. Mye rart av kort som aldri burde sett dagens lys. Men det var et bra sett, med mye morro.

5917440[/snapback]

Tror jeg må prøve å skaffe noen av dem, har selfølgelig ikke prøvd de enda.

Men av det jeg har sett synes jeg Ravnica rocker, er liksom litt orginalt og med bakrundshistorier til alle fargene blir det mer inntresant.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hva er "APNAP order"? Leste det på magic sidene men vet ikke hva det vil si.

6193772[/snapback]

Active Player, Non-Active Player.

Beskriver rekkefølgen man tar beslutninger i om begge spillere skal ta en beslutning / legge noe på stack samtidig.

 

Gjelder for eksempel Barter in Blood:

Each player sacrifices two creatures.

 

Først velger active player to av sine creatures, så velger non-active player to av sine creatures. Til slutt sacrifices alle fire creatures samtidig.

Lenke til kommentar
Hva er "APNAP order"? Leste det på magic sidene men vet ikke hva det vil si.

6193772[/snapback]

Active Player, Non-Active Player.

Beskriver rekkefølgen man tar beslutninger i om begge spillere skal ta en beslutning / legge noe på stack samtidig.

 

Gjelder for eksempel Barter in Blood:

Each player sacrifices two creatures.

 

Først velger active player to av sine creatures, så velger non-active player to av sine creatures. Til slutt sacrifices alle fire creatures samtidig.

6193815[/snapback]

Har med prioritet å gjøre da?

Så vist jeg spiller Razia’s Purification så skal jeg ofre mine permanenter først og så neste spiller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...