Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Vurderer å oppgradere lyden i Volvo'n litt, råd?

trondbue

Anbefalte innlegg

Hmm, får se litt på det når jeg får forsterkeren og finne ut hva jeg gjør med lyset, kan ikke ha det slik at jeg ser det i hvertfall. Må prøve å finne ut en plass å montere den også. Ser ikke ut til å bli så lett å finne en plass der den ikke er synlig. Bak dashbordet er det nok ikke plass til en så stor forsterker. Under pasasjersetet kan den jo forsåvidt gå, men blir jo litt synlig der. Hvis jeg setter den der vil den også ligge over varmeutblåsingen til baksetet ca 4cm eller noe. Under hattehylla henger cd-skifteren, så der er det ikke plass. Ikke sjekket hvor mye plass det er i reservehjulsbrønnen, men tipper det er rimelig dårlig der også, hjulet tar jo litt plass. Da er det vel bare bagasjerommet igjen, men har ikke lyst til at den skal stjele bagasjeplass der, og litt dumt å henge den på bakseteryggen siden den kan legges ned. På sideveggene er det dårlig med feste. Noen som har noen tips?

Har også lest at høytalerene i førerdøra kan være 6cm dype, så da er det gjerne litt mer som passer. Hva er egentlig forskjellen mellom JBL GTO-526E og Infinity Reference 5012i? Begge er jo endel av selskapet Harmon ser jeg. Er noen av de to noen gode høyttalere? Hørt lite av bilhøytalere som ikke er venlig standard, men har hørt vanlige høytalere fra Infinity som jeg synes hadde veldig bra lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...