Gå til innhold

> [The Flaming-Team from hell] Vol 2!

Goophy

Anbefalte innlegg

At vi er i Off-Topic hindrer ikke at moderatorer stenger tråder som kommer ut av sitt egentlige tema.

5235918[/snapback]

hvordan er denne tråden off-topic fra sitt egentlige emne da?

5236099[/snapback]

Hva var det egentlige emnet da?

5236297[/snapback]

Å få forumet fritt for noobs og slikt. Du kan jo starte med å lese første post. De fleste postene her handler jo om det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er patetisk. Lev i nuet, og drit i hvordan ting var før. Ting er som de er, innse det.

*Folk som påpeker skrivefeil. Dette er tross alt et forum! Ikke ta alt så seriøst!
Jaså, ja. Var det derfor var det så jævla viktig å lage hele to tråder om noe så idiotisk som dette?
Lenke til kommentar
Dette er patetisk. Lev i nuet, og drit i hvordan ting var før. Ting er som de er, innse det.

*Folk som påpeker skrivefeil. Dette er tross alt et forum! Ikke ta alt så seriøst!
Jaså, ja. Var det derfor var det så jævla viktig å lage hele to tråder om noe så idiotisk som dette?

5236526[/snapback]

:dontgetit:

Den første ble jo stengt. Vi ville ha en oppfølger fritt for alt tøyset fra den forrige tråden.

Lenke til kommentar

Fredrikrb:

Folk som påpeker skrivefeil. Dette er tross alt et forum! Ikke ta alt så seriøst!
Poster i "Klagemuren - ergring over grammatiske skrivefeil": 143

...du må være registrert i 2002 eller før.

*Folk som har teite avartarer og signaturer.
av-31016.jpg

Signatur: Happy jul og merry nytt år!

Goophy:

*CS , BF2 osv "fjortisser".
Skriver: Typiske n00bs.

Signatur: Hei. :)

*Idiotisk fargebruk

jallaavatar.gif

The Flaming-Team from hell - La oss skyte oss selv i foten!

Tyglhf.

Lenke til kommentar
Q: Hva skal jeg gjøre hvis jeg oppdager en som bryter noe av det vi har sagt?

A: Da kan du legge til noe passende til situasjonen og legge dette etterpå.:

Du må være det største, mest evneveiket nullet jeg noengang har vært så uheldig å rote meg borti. Det eneste jeg kan unne deg er et miserabelt liv med samtlige ekle tropesykdommer for så å dø en latterlig død. Måtte det skje ved at du blir rævpult av en spedalsk spermhval til du sprekker for så å bli puttet i en smelteovn der døren blir sveiset igjen og du brenner for evig og alltid

For å lese mer les her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=502826

5218030[/snapback]

Jeg har liten tro på at dette er rette veien og gå.

Om du vil starte en klubb for et bedre forum er en ting, og oppfordre til denne typen uthenging og mobbing av brukerene er en annen.

Prøv heller og hjelpe brukeren.

Om du mener det finnes flere tråder om emnet fra før, er det fult mulig og gi brukeren et hint om hva han/hun bør søke etter, event. post linken til innlegget.

Innlegg ala. det som det oppfordres til her vil føre til en eller annen reaksjon overfor brukeren som poster det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...