Gå til innhold

> [The Flaming-Team from hell] Vol 2!

Goophy

Anbefalte innlegg

I redsel for å vekke uønsket oppmerksomhet fra forumets proverbiale eksekusjonspelotong kan man nevne at ukvemsord og logisk argumentasjon ikke duger hvis man ønsker å fornedre forumets offisielle flammelag. Her trengs det sterkere midler enn pur rasjonalitet.

5230445[/snapback]

fo shizzle...men komme med forslag? :)

5230904[/snapback]

Så lenge ikke moderatorerne blir strengere på skrivefeil og feilposting osv *hint*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden når begynte postcount å ha noe å si for hvor intelligent man er?, eller hvor seriøs poster man er? lurer jeg på...

5218877[/snapback]

Flere som lurer på det da....... ;)

5229821[/snapback]

Alle med få poster lurer på det.

Daniel :)

5230003[/snapback]

Alt er relativt.

5231230[/snapback]

For folk med lite poster er det relativt.

Daniel :)

Lenke til kommentar
Sånn for moroskyld, dere har ikke en svarteliste? Kan den komme i offentlighetens øyenmed?

5233533[/snapback]

jeg tror det går fortere og skrive hvem som ikke er på den listen.

forresten, de har jo denne lista som fungerer som svarteliste da.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Sånn for moroskyld, dere har ikke en svarteliste? Kan den komme i offentlighetens øyenmed?

5233533[/snapback]

jeg tror det går fortere og skrive hvem som ikke er på den listen.

forresten, de har jo denne lista som fungerer som svarteliste da.

5233553[/snapback]

*humre* To som heter Eirik på den lista gitt :)

Lenke til kommentar

Hele opplegget minner meg om barneskolen.

Hvis meningen er å fremme seriøsitet tror jeg ikke dere kommer så langt med å eksludere på så tynt grunnlag. Forumet er for alle og man kan ikke "drømme" om gamledager i pcverdenen.

Håpløse og teite greier, men lykke til uansett hvordan det går.

Lenke til kommentar
Eg savner gamle tidene da vi drev på slik vi gjorde og alt var bare koselig men tidenene forandrer seg og gamle folk går og nye kommer.

5219812[/snapback]

Jeg sitter nå og mimrer nok engang tilbake til det gode gamle frames-forumet, der alle kjente alle og stemningen var alltid god.

Mange på forumet som irriterer meg når eg leser postene deres men ka skal man gjøre da? Så lenge de holder seg til reglene er det ikke noe annet å gjøre enn å bare ignorere.

Øye for øye, tann for tann vil nok ikke fungere her på forumet i det hele tatt.

5219812[/snapback]

Det man KAN gjøre er å flame, på mange måter elsker jeg å flame. Det gir et visst utløp for aggresjon mot n00bs, fjortisser og mennesker som blir total-dominert av dysleksi.

Du som moderator kan jo finne ut kor folk bor via iper så kan vi fra som er fra bergen ihvertfall gjøre rent i egne rekker. (på privaten)

Dette vil mulig gjøre bruk av øye for øye, tann for tann.

Til trådstarter: Angående medlemskap i deres "lille elite" så hadde det absolutt vært interessant, men jeg er veldig glad i å sette søkelyset på mennesker som står sterkt tilbake fra normalen i både det norske og det engelske skriftspråket.

Et litt annet tema, tror dere det går å betale hw-nettverket for å få opp frames forumet igjen?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...