Gå til innhold

> [The Flaming-Team from hell] Vol 2!

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, dette var jo litt finurlig. FLott å ha gamlegutter tilbake her, men personlig så stiller jeg sterk tvil mtp virkemidlene. Ønsker man forbedring mener nå jeg bestemt at den beste måten å gjøre dette på er å gå foran med et godt eksempel. De virkemidlene som her er nevnt medfører kun at man senker seg til sin motstanders nivå. Da har man egentlig tapt allerede. Kan jo kun referere til signaturen min;

"Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience!"

Jeg henger ikke i søppel kategorien for å være serriøs, jeg henger her for morro, for å få en avkobling. Jeg pleide ivertfall å gjøre det...

Lenke til kommentar
Det er jeg fult klar over fredrik, MEN, etter søk på andre norske leksika o.l., fant jeg desverre ingen treff på fjortiss el. fjortis. Så, det er eneste kilden jeg har i skrivende stund.

5219169[/snapback]

Tanken at det ikke fantes en ordentlig definisjon streifet deg ikke et sekund?

5221785[/snapback]

Korrekt. Men jeg huskr nr folx skrv slik :dribble:

Lenke til kommentar
Det er jeg fult klar over fredrik, MEN, etter søk på andre norske leksika o.l., fant jeg desverre ingen treff på fjortiss el. fjortis. Så, det er eneste kilden jeg har i skrivende stund.

5219169[/snapback]

5221785[/snapback]

ALT kan defineres , noe er bare vanskligere en annet :p

Lenke til kommentar

5219169[/snapback]

5221785[/snapback]

Selvfølgelig. Men, jeg brukte da faktisk den beste jeg fant. I stedenfor å slenge påstander rundt i lufta, brukte jeg da i det minste en kilde, som er mer troverdig enn mine formuleringer. Men, for all del, kom med bedre definisjoner de som kan. Forandrer gjerne etterhvert som en bedre definisjon kommer meg for øye. (Bruk gjerne PM, om dere ikke vil at andre skal se formuleringene deres)

Hvordan kan det ha seg at fredrikrb er medlem her? No offence fredrik, liker deg, men det virker for meg som om du har en del unødvendige poster?

5222532[/snapback]

Hm, godt poeng der. Er vel skjebnens ironi ;)

Lenke til kommentar
...............

Er det bare jeg som skjønner at dette ikke er dønn seriøst, å det er delvis ment som en spøk ?

5221409[/snapback]

Ja, det er vel en spøk ja. Og en særdeles dårlig en. Men tror fortsatt at de mener ganske mye av det de skriver og hvis de kommer til å utføre flaming så er det jo egentlig ikke noen spøk lenger. (men flamingen har jeg heldigvis ikke sett noe av enda)

Lenke til kommentar
Hvordan kan det ha seg at fredrikrb er medlem her? No offence fredrik, liker deg, men det virker for meg som om du har en del unødvendige poster?

5222532[/snapback]

Hehe. Meg? :whistle:

Altså, jeg er ikke ute etter å flame n00bs fordi de er n00bs. Jeg ser på dette som en provoserende greie, og ble med fordi jeg likte at jeg kunne få en sånn tittel.

Jeg er ikke registrert i eller før 2002, og er heller ikke ute etter å ta noen fordi de er nye her. Respekterer de aller fleste her jeg.

REDIGERT: Skrev n00bs fordi det er det de blir kalt i denne tråden.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
I redsel for å vekke uønsket oppmerksomhet fra forumets proverbiale eksekusjonspelotong kan man nevne at ukvemsord og logisk argumentasjon ikke duger hvis man ønsker å fornedre forumets offisielle flammelag. Her trengs det sterkere midler enn pur rasjonalitet.

5230445[/snapback]

fo shizzle...men komme med forslag? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...