Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Takk Eirikeb, der eide du de totalt om jeg skal kunne si det på fagspråket.Dette flaming teamet gjør ikke annet enn å synke ned på sin egen motstanders nivå. Øye for øye tann for tann fungerer ikke. 5219472[/snapback] *notere flittig* 5219573[/snapback] Tjohei jeg er på svartelista! Eg savner gamle tidene da vi drev på slik vi gjorde og alt var bare koselig men tidenene forandrer seg og gamle folk går og nye kommer. Sånn er det faktisk bare og det er ikke noe vi kan gjøre med det. Øye for øye, tann for tann vil nok ikke fungere her på forumet i det hele tatt. 5219812[/snapback] Godt det er noen som har skjønt det. Tidene forandrer seg. Leste foresten noen eldre poster og kan ikke si at utifra det jeg leste at jeg ble veldig imponert. Virket som om spamming var delvis akseptert før. Eller hva sier dere gamlegutta? Øye for øye, tann for tann fungerer etter min mening aldri. Vel dette forumet kunne ha vært værre. Det kunne jo ha vært itavisen sitt hehe 5219872[/snapback] Eller det kunne vært som VGD *grøss* Har også vært inne på endel utenlandske fora, og må si at hw.no holder faktisk en ganske god standar. Selvfølgelig så har vi noen dårlige tilfeller her og der, men slikt må man regne med når man har over 70k medlemmer Endret 28. november 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hihi, så low-life. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Blir helt overveldet av de store e-penisene her! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Blir helt overveldet av de store e-penisene her! 5220376[/snapback] Ja tenk hvor mye bedre sex-livet vårt hadde blitt hvis vi hadde hatt sånne e-peniser Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er sånne kommentarer vi vil ha vekk! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er sånne kommentarer vi vil ha vekk! 5220391[/snapback] åh? er din liten kanskje? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er sånne kommentarer vi vil ha vekk! 5220391[/snapback] Så slutt å provosere da? La nå alle bare leve i harmoni og fred med hverandre. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er sånne kommentarer vi vil ha vekk! 5220391[/snapback] Er du svimmel? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er sånne kommentarer vi vil ha vekk! 5220391[/snapback] åh? er din liten kanskje? 5220403[/snapback] Du frister meg, Gef! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg kan sikkert bli med. Er enig i det, selv om jeg kanskje er litt barnslig av og til. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er sånne kommentarer vi vil ha vekk! 5220391[/snapback] Hvilke da? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er sånne kommentarer vi vil ha vekk! 5220391[/snapback] Hvilke da? 5220428[/snapback] "Ja tenk hvor mye bedre sex-livet vårt hadde blitt hvis vi hadde hatt sånne e-peniser". Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Dette er en håpløs kamp. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jaja, dette var jo litt finurlig. FLott å ha gamlegutter tilbake her, men personlig så stiller jeg sterk tvil mtp virkemidlene. Ønsker man forbedring mener nå jeg bestemt at den beste måten å gjøre dette på er å gå foran med et godt eksempel. De virkemidlene som her er nevnt medfører kun at man senker seg til sin motstanders nivå. Da har man egentlig tapt allerede. Kan jo kun referere til signaturen min; "Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience!" Så jeg håper virkelig denne gruppen her gjør sitt ytterste for å skape god kvalitet her på forumet, men anbefaler litt andre virkemidler. Å "jage vekk" uønskede personer på slik måte fungerer aldri. Det gjorde det ikke for KKK, Hitler, egypterene (greit nok, jødene vandret rundt i 40 år, men de kom tilbake til sivilisasjonen til slutt ) og det vil ikke virke her. Fjortisser oppstår like lett som penner har en tendens til å forsvinne. Så denne moderator (Og 2002 medlemsregistrert) ber så vennlig El Presidente om å holde orden i rekkene og sørge for at gruppen fremstår på en inspirerende måte overfor de ferske brukerene av dette forum. Eller er jeg nødt til å oppsøke deg kjære Christian og skremme deg igjen med mitt skumle jeg? Dere får ha lykke til med å bedre forumet, men tviler på at dette er riktige vei å gå Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er sånne kommentarer vi vil ha vekk! 5220391[/snapback] Hvilke da? 5220428[/snapback] "Ja tenk hvor mye bedre sex-livet vårt hadde blitt hvis vi hadde hatt sånne e-peniser". 5220437[/snapback] Hvorfor vil du ha de vekk da? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Enig med Dotten. For hver "fjortiss" dere får vekk/lærer bedre, så registreres det en ny en. Hvert eneste sekund, i hver eneste dag, i hvert eneste år, registreres det en ny en. Det er som en endeløs fjortiss maskin, som uansett hvor mye dere bomber, slår på eller prøver å ødelegge med radioaktive stoffer, står der helt urørt. Dont fight it, just accept it and move on. Endret 28. november 2005 av joltaire Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Folk lærer av det folk gjør, ikke av det folk sier at de skal gjøre. Med andre ord så lærer dere dem opp til å flame, var det ikke det dere ville ha slutt på da? Hjelper desverre lite om intensjonen er god når det ikke funker i praksis. Gamle dager var kos, ingen tvil om det, men de er over. Desverre pent lite å gjøre med det, et forsøk kunne vært et lukket forum utenom denne. (ble ikke det prøvd?) Endret 28. november 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Folk lærer av det folk gjør, ikke av det folk sier at de skal gjøre.Med andre ord så lærer dere dem opp til å flame, var det ikke det dere ville ha slutt på da? Hjelper desverre lite om intensjonen er god når det ikke funker i praksis. Gamle dager var kos, ingen tvil om det, men de er over. Desverre pent lite å gjøre med det, et forsøk kunne vært et lukket forum utenom denne. (ble ikke det prøvd?) 5220604[/snapback] Kunne vært sånn, når du hadde vært medlem i ett år, eller 2 så hadde du hatt adgang Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Kanke noen bare nerfe alt som har med "DEN STORE" å gjøre? Daniel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg