el-asso Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jøss, til min store glede ser jeg at denne tråden lever enda Siden dette dreier seg om et Flaming-Team som attpåtil kommer fra helvete får jeg vel gjenta suksessen fra vol.1, men med enkelt omskrivninger siden sarte barnesinn tok seg nær av ett par av formuleringne. Har du lyst å være medlem? Nei, er tross alt over puberteten. Du må ha vett i skallen din Og mangle selvironi. ( Entydig konklusjon fra reaksjonene som har kommet på innlegget som jeg skrev i vol.1) og du må være registrert i 2002 eller før. Det kan dog gjøres unntak ,men dette må dere ta opp med styret. Tok ikke lang tid før unntaket kom gitt, antar det skyldes manglende medlemsgrunnlag? Hvis det ikke var for oss så ville ikke forumet vært det samme. Er det positivt eller negativt? I 2001 hadde mestpostende på forumet under 1000poster. Og i løpet av de 5 årene som har gått siden da så har pussig nok noen fått flere enn 1000. Kanskje ta med ett nytt punkt: Være naiv nok til å tro at gamle dager kommer tilbake. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Siden når begynte postcount å ha noe å si for hvor intelligent man er?, eller hvor seriøs poster man er? lurer jeg på... 5218877[/snapback] Eh? Noen som er misunnelig her? Både du og jeg vet at street creds på Internett måles med antall poster. Seriøst, deilig å ha mange poster, så jeg kan rakke ned på n00bs. Daniel Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Rakk ned på meg da ))))) Har bare sånn ca 5000. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Okay, jeg vet dere sikkert driter i min mening, men uansett, ytringsfrihet har vi fortsatt her i landet. først og fremst, når jeg hører ordet flamer, tenker jeg automatisk Cs-fjortiss. Lite smart å gå til "krig" mot CS-fjortisser og velge ett navn som folk assosierer med CS-fjortisser. Da vil jeg heller foreslå ett navn som Kumpaner mot balhauser. Siden dere har vært registrert såpass lenge, og dermed er såpass mye smartere enn alle andre på forumet, veit dere sikkert hva kumpan betyr, og ikke mist balhauser. *1 Også, angående søking, hva er poenget med å skjefte ned folk som ikke søker. HVis dere flamer OlaN00b på tirsdag, for at han ikke søker, vil det da føre til at bruker KariN00b som registrerte seg på onsdag, dagen etter flamingen av OlaN00b, vil hun da ha sett at flamingen av OlaN00b? Jeg skal la dere veteraner svare selv. *2 Dere er i mot fjortisser? Siterer wikipedia her: fjortis er en betegnelse på en person i de nedre tenårene, eller betegnelsen på en person som har en pubertal oppførsel (fjortisaktig). Ordet kommer opprinnelig fra svensk der det i begynnelsen var en nedsettende slang-betegnelse. Man bruker betegnelsen ofte på ungdommer i 14-16 års alderen som tror det er tøft å røyke, drikke alkohol og bruke for mye sminke. Pubertal oppførsel - Umoden oppførsel. En del av moden oppførse er å akseptere andre. Uansett hudfarge, kjønn, legning. Dere aksepterer ikke såkalte "n00bs". *3 , eller fjortisser. Ergo, er oppfører dere dere umodent, som "ligningen" ovenfor har vist, tilsvarer pubertal oppførsel, som wikipedia, bekrefter er "fjortiss". Dere er med andre i mot folk som dere selv. Keep up the good work. Angående bruk om smileys, der kan jeg vel si meg enig, men i det hele emnet er subjektivt kan det diskuteres, uten at vi kommer til enighet. Nok en gang, avatarer og signaturer er også et subjektivt emne. Men det er en enkel måte å uttryke interesser, synspunkter og så videre, og ikke minst: høyt personlig. Det å rakke ned på folks personligheter, er ikke bare dårlig gjort, men umodent, se tidligere punkt. Spesielt med tanke på at vi har tråder som deppetråden, hvor folk innrømmer at man sliter med selvmordstanker. Hva kan skje om dere faktisk skulle få dråpen til å renne over for en bruker? Overivrige moderatorer. Overivrige personer med ansvar har vi overalt, også i det virkelige liv. Når man som sagt er i en posisjon med makt, er det enklere å si at vedkommende misbruker makten sin, kun fordi han gjør det han skal. Folk er forksjellige, og så lenge moderatorene faktisk har bidratt mer enn dere til forumet, og faktisk, siterer CFD her, jobber med det. Men men, hvorfor skal vi være hyggelige mot de som faktisk sørger for at det blir mindre overforbruk av smileys, sier ifra om at folk skal bruke søkefunksjonen, osv. La oss angripe våre egne "allierte". Overivrige moderatorer er vel de som oftest sender ut warns, osv, til nye brukere. Om "n00bs": Siterer urban dictionary: Shortened form of "newbie," the most hilarious insult ever invented, in which a person who uses a computer game too much is ridiculing one who does not, for being "new" at the game, which of course they once were. Generally speaking, the speaker of this "insult" is one who should be on the receiving end of most insults. Commonly found in allegiance with "1337$1'331<," or "leetspeak," the accepted language of computer gaming geeks which takes a ludicrous amount of time to type. Dere liker ikke CS fjortisser, som er kroneksempelet på typen som kaller folk n00bs. Og dere kaller selv folk for n00bs. Point taken? Om folk som påpeker skrivefeil, er jeg 100% enig med dere, men fortsatt, subjektivt. Folk som bruker rapport funksjonen når de blir kalt dust. Hvis man blir støtt, ser jeg ikke noe galt i at man sier ifra til moderatorer. En rapportering fører ikke nødvendigvis til en ban heller. Idiotisk fargebruk? Nok en gang subjektivt. Noen synes det er fint med farger i alle slags mønstre, andre ikke. Bare fordi dere ikke er fornøyd, skal dere flame folk. Se punkt ovenfor, om at dere ved å ikke akseptere andres sine synspunkter. Men, dere som erfarne forumbrukere, er jo hevet over mine meninger? Og, jeg personlig vært medlem av div. fora, siden år 2000. Sikkert fra før en av dere i det hele tatt viste hva ett forum er.. Ha en fin dag! *1. Kan også legge til at jeg forbinder flamere med umodne folk, som ikke kan nettettikette. Hvis dere mot formodning ikke skulle vite det, er kumpan nynorsk for kompanjong. Balhauser er trøndersk for idioter o.l. *2. Hvis mot formodning nok en gang ikke skulle kunne klare svar, så viser alle prognoser at KariN00b ikke har fått med seg flamingen av OlaN00b. *3. N00b er vel ett utrykk primært fra spillmiljøer ala CS, BF2 og lignende. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) *Blabla* 5218965[/snapback] Så, du angrer på det du skrev i forrige tråd? Eirikeb, wikipedia er ikke et definerende organ (om det går an å kalle det for det), bare fordi det står på wikiepdia betyr ikke det at det er det eneste som er rett. Endret 28. november 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 *Blabla* 5218965[/snapback] Så, du angrer på det du skrev i forrige tråd? 5219102[/snapback] I den grad jeg ikke tok hensyn til at de det var rettet mot tar seg selv såpass høytidelig og er uten evne til selvironi kan du kanskje si det. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er jeg fult klar over fredrik, MEN, etter søk på andre norske leksika o.l., fant jeg desverre ingen treff på fjortiss el. fjortis. Så, det er eneste kilden jeg har i skrivende stund. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 uten evne til selvironi 5219165[/snapback] That's me alright. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) og du må være registrert i 2002 eller før. Det kan dog gjøres unntak ,men dette må dere ta opp med styret. Tok ikke lang tid før unntaket kom gitt, antar det skyldes manglende medlemsgrunnlag? Skal vi lese litt mer grundig? "Har du lyst å være medlem? Du må ha vett i skallen din og du må være registrert i 2002 eller før. Det kan dog gjøres unntak ,men dette må dere ta opp med styret." Endret 28. november 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Takk Eirikeb, der eide du de totalt om jeg skal kunne si det på fagspråket. Dette flaming teamet gjør ikke annet enn å synke ned på sin egen motstanders nivå. Øye for øye tann for tann fungerer ikke. Endret 28. november 2005 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hvorfor..? HVORFOR? Gudhjelpe meg vel. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Takk Eirikeb, der eide du de totalt om jeg skal kunne si det på fakspråket.Dette flaming teamet gjør ikke annet enn å synke ned på sin egen motstanders nivå. Øye for øye tann for tann fungerer ikke. 5219472[/snapback] *notere flittig* Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Takk Eirikeb, der eide du de totalt om jeg skal kunne si det på fagspråket.Dette flaming teamet gjør ikke annet enn å synke ned på sin egen motstanders nivå. Øye for øye tann for tann fungerer ikke. 5219472[/snapback] Bare et "kort" eksempel på hva en kan få gjort i en mattetime Nei, men seriøst, det er lite som provoserer meg mer enn inntolerante folk. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Heisann! Jeg kan ikke si noe annet til "veteranene" ; VELKOMMEN TIL VERDEN! Verden vil alltid være syk og ondksapsfull av noen småtasser rundt hjørnet som ikke har vett til å bruke "søke" funksjonen, og så? Akksepter det, dere har valget om å være her på forumet eller ikke, gå ut og ta dere frisk luft om det er så ille.. Dessuten har alle tider der hvor de "dummer" seg ut. Med å glemme å bruke søke funksjonen eller noe annet tull. (MERK; dette gjelder ikke bare de "fjortisene" som vanker på forumet. Så si meg er dere "veteranene" feil-frie?), så bare driv en klan som dette dere.. Jepp en klan, dere leste riktig.. Her er det ingen som "vinner". *edit* Her er det mange skrivefeil, tror dere jeg gidder å rette på dem? Endret 28. november 2005 av lolminator^ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 lolminator: Jeg håper da det..for det der er bare grautnorsk. En ting er å bomme på en bokstav eller to. Men du skriver jo mer feil enn rett. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jepp, jeg har svikta i norsk timene.. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Vedder på at du leste igjennom den setningen et par gange lolminator Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Poenget mitt her var at ingen er feilfrie.. Nå vil ikke jeg si noe mere.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Eg savner gamle tidene da vi drev på slik vi gjorde og alt var bare koselig men tidenene forandrer seg og gamle folk går og nye kommer. Sånn er det faktisk bare og det er ikke noe vi kan gjøre med det. Mange på forumet som irriterer meg når eg leser postene deres men ka skal man gjøre da? Så lenge de holder seg til reglene er det ikke noe annet å gjøre enn å bare ignorere. Øye for øye, tann for tann vil nok ikke fungere her på forumet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Vel dette forumet kunne ha vært værre. Det kunne jo ha vært itavisen sitt hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg