Gå til innhold

> [The Flaming-Team from hell] Vol 2!

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har vært moderator. Ville ikke vært moderator.. Dette er gøy! Moderator er jobb. Gøy er bedre enn jobb. :) Simple as that :)

5218206[/snapback]

Et lite spørsmål...

Tror du folk vil forandre hvordan de skriver og oppfører seg på forumet?

Jeg tror ikke, i så fall ikke mange, spesiellt fjortissene som tydeligvis er de verste :wee:

...Legge seg..Stå opp om 6 timer :(:sleep:

Lenke til kommentar
jeg har tidligere definert 'newkids'.

newkids: Vi har hatt flere personer som var 'nyregistrerte' (0-ca 200poster) som kommer f.x. hit til SO og begynner å plapre om "IDIOTER!! FOR EN IDIOTISK POST FOR Å ØKE ANTALL POSTS!!!" disse er tilnærmet _altid_ mellom 0-200 (når du tenker mest på antall posts). jeg har en 'mistanke' om at vi på 500< ikke bryr oss en dyt om antall posts (jeg måtte få beskjed om post 666, og jeg fikk beskjed på ca 995, slik jeg fikk forberedt meg til 1k)

newkids er _ikke_ alle nye, men det er de forbanna fjortissene som skal VEKK! De skal så langt vekk at at man ikke hadde sett dem med HUBBLE engang! :mad: !

Daniel :)

Lenke til kommentar

hvis Goophy hadde vært registrert i 2003 ville kravet vært: være registrert før eller i 2003. ikke kom her og tro at du er en veteran innen forum og at du lager mer seriøse poster enn nyere members. for alt du vet kan en som ble registrert i dag vært member i andre forum siden 1995.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
hvis Goophy hadde vært registrert i 2003 ville kravet vært: være registrert før eller i 2003. ikke kom her og tro at du er en veteran innen forum og at du lager mer seriøse poster enn nyere members. for alt du vet kan en som ble registrert i dag vært member i andre forum siden 1995.

5218451[/snapback]

Det er da heller ikke et krav, mer en generell retningslinje. Om brukeren har gjort seg fortjent til det er et medlemsskap likevel mulig så vidt jeg kunne forstå.

Lenke til kommentar

5218451[/snapback]

men en som regger seg her i dag vil ikke ha vert medlem av DETTE forumet mer enn noen timer .. ogd et er det som er poenget..

Lenke til kommentar
*Forhindre at personer spør før de har søkt. Normalt så har spørsmålet vært oppe flere ganger før. Det er tull å svare på de samme spørsmålene hele tiden.

*CS , BF2 osv "fjortisser". Her er begrepet fjortiss ikke en alder ,men en tilstand. Vi setter pris på folk som kan slappe av med et spill,men ikke bli fjortiss =)

*Overdreven bruk av smileys.

*Folk som har teite avartarer og signaturer.

*Overivrige moderatorer som gjør idiotiske beslutninger!(uten å nevne navn ved det nåværende tidspunkt)

*Typiske n00bs. Ikke spør dumme spørsmål. Det finnes dumme spørsmål. Det finnes også dumme svar. Vi er imot dumme spørsmål og dumme svar

*Folk som påpeker skrivefeil. Dette er tross alt et forum! Ikke ta alt så seriøst!

*Folk som bruker "reportknappen" hvis man blir kalt en dust. Man burde tåle det samme på forumet som man gjør i virkeligheten.

*Idiotisk fargebruk

Dere har jo noen gode poeng her da, men problemet er at "fjortisser" og "n00bs" er noe som alltid har eksistert i forum-miljøer og alltid kommer til å eksistere. Dette grunnet at kulturen vi lever i lager nye hver dag. :(

Dessutten vil vel disse overivrige moderatorene bare slå hardt ned på gruppa deres og dele ut advarsler og post-locks.

Men for all del, ha det gøy. Skal ikke stoppe dere iallefall :)

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar

Gøy. Men blir det ikke litt "blaming", med den uttalelsen dere mener man skal komme med dersom man ser fjortizz-eksempler?

Forøvrig fulgt med på forumet her siden 2001, ting endrer seg over tid, men ikke alltid til det verre! Synes fremdeles det er koselig å logge seg inn her og lese iblant, selv om jeg ikke skriver så veldig mye. Og selv om ting har endret seg, mener jeg at forumet har hatt en generelt fin fremgang. Litt "svinn" (mtp offtopic osv) må man regne med når forumet er blitt såpass stort som det er blitt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...