allyse Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Jeg har et Asus GF4 TI4400. Jeg kjører en 19" som hoved og en 15" som sekundær. Hvordan får jeg TV-en via TV out til å bli den tredje skjermen? (Kjører de nyeste driverene fra nvidia) ...og hvordan får jeg taskbaren til å strekke seg over begge skjermene? Mvh A. Lyse [ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-08-31 17:59 ] Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Er dette mulig? Altså, at skjermkortet oppfører seg som tre kort? :smile: En annen ting jeg lurer på er hva forskjellen på gf4 ti* kortene er. Er det ytelse, eller er det også funksjoner etc? Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Slik som jeg har forstått det så kan du ikke kjøre alle på en gang. Enten dual skjermer, eller skjerm - tv. Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Nei, det er nok ikke mulig. Skjermkortet har to ramdac'er og har dermed maks to enheter som kan kobles til med forskjellig bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå