nacho Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Lurt å teste spillet først ihvertfall! De tingene som folk klager på her er feil man ser med en eneste gang! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Lurt å teste spillet først ihvertfall! De tingene som folk klager på her er feil man ser med en eneste gang! 5222625[/snapback] Som sakt så har jeg testet det på pc. Tror ikke det er så stor forskjell på formatene. Teste det på 360 får jeg ikke anledning til Lenke til kommentar
nacho Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Viss du likte det på pc så er vel valget greit, tror spillet er bedre på 360 enn pc, med kontroller og alt det der! Fikk forresten beskjed fra han som bor borti gangen her, at nå hadde han funnet seg et spill som skulle holde hodet hans over vannet til 2. desember, og det var NFS:MW Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Altså.. De testene jeg har lest er det ingen som har klaget på frameraten. 5222313[/snapback] Nei desverre, så baserer folk, til og med gamer.no, seg utifra eldre demoer når de klager på framerate. Noe som overhode ikke er et problem i den ferdige versjonen, ihvertfall til xbox360. Er synd å se at gamer.no kommer med slike utsagn som at NFS: MW er det minst lovende lanseringspillet. Det finnes virkelig en drøss med EA spill som ser rett og slett gørrkjedelige ut, og NFS: MW har i respekterte spillsider scoret bra. Tar nok heller gamespot og faktisk IGN sitt ord fremfor Gamer.no ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Altså.. De testene jeg har lest er det ingen som har klaget på frameraten. 5222313[/snapback] Nei desverre, så baserer folk, til og med gamer.no, seg utifra eldre demoer når de klager på framerate. Noe som overhode ikke er et problem i den ferdige versjonen, ihvertfall til xbox360. Er synd å se at gamer.no kommer med slike utsagn som at NFS: MW er det minst lovende lanseringspillet. Det finnes virkelig en drøss med EA spill som ser rett og slett gørrkjedelige ut, og NFS: MW har i respekterte spillsider scoret bra. Tar nok heller gamespot og faktisk IGN sitt ord fremfor Gamer.no ja. 5222943[/snapback] Må si meg enig der ja, stusset litt på det gamer.no skrev. Men det går an å laste ned en demo av NFS:MW til 360, men en ting som er veldig rart; framerate problemet er der også! Ikke så god reklame for fullversjonen akkurat. Der er problemet løst forresten. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Personlig synes jeg NFS Most Wanted var skuffende (har testet demoen til PC), og likte ikke Underground-spillene heller (har testet demo av nr 1 og 2). Hele kjørefølelsen er ødelagt totalt etter min mening, og det virker som om det eneste som teller er at spillene skal ligne mest mulig på scenene fra filmen "The fast and the furious". I min bok er det NFS Porche som er det beste i serien til dags dato, på tross av at grafikken der for lengst er utdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå