Gå til innhold

NFSMW:BE bare til PS2?

Prebo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10 ekstra biler og 3 ekstra baner tror jeg. Black Edition er med alle utgavene til PC. Er bare å laste ned en patch som forandrer på noen linjer i gamedat fila .

Og nei dette er ikke noe form for warez.

Kan lastes ned fra gamecopyworld.com som er en backup portal.

Lenke til kommentar

Trist å se at folk kommer til å strømme til butikkene for å slå labbene om det desidert minst lovende lanseringsspillet til Xbox 360, bare fordi det tilfeldigvis har et 1337 navn alle kjenner igjen.

Spillet er kjedelig og frameraten er katastrofal. Men det er jo "Need for Speed", alt som trengs for å selge i bøtter og spann.

Lenke til kommentar
Trist å se at folk kommer til å strømme til butikkene for å slå labbene om det desidert minst lovende lanseringsspillet til Xbox 360, bare fordi det tilfeldigvis har et 1337 navn alle kjenner igjen.

Spillet er kjedelig og frameraten er katastrofal. Men det er jo "Need for Speed", alt som trengs for å selge i bøtter og spann.

5218298[/snapback]

Hehe. Hva du mener driter jeg stort i. Og rart det der, siden spillet har høstet god omtale flere plasser

Her, her og her!

Lenke til kommentar

Nei, jeg bryr meg strengt tatt ikke så mye om hva akkurat du bruker pengene dine på heller, selv om jeg selvsagt skriver omtaler av bilspill fordi at jeg gjerne ser at folk i størst mulig grad velger de genuint gode spillene, ikke de til en hver tid mest hypede. Foreslår at de som vil ha dette spillet (bortsett fra deg selvsagt) tester det en god stund før dere kjøper.

Jeg har ikke spilt det på annet enn Xbox 360, så skal ikke si om svakheten gjelder for andre plattformer, men min erfaring fra X360 er at frameraten er den svakeste jeg har sett på noe bilspill til konsoll. Den var elendig på X05, men da var det tross alt bare en preview-versjon. Når jeg spilte fullversjonen igjen på Zero Hour fikk jeg mest lyst til å gråte (eller i alle fall gå til PGR3 eller et av de andre spillene der).

Lenke til kommentar

Har faktisk teste spillet, men det var på pc. Jaja... Spillet skal kjøpes uansett, likte både Underground 1 og 2. Men det høres mer ut som du hater spillet fordi det er Need For Speed, og ikke pga frameraten.

Dog har jeg tenkt å slenge med meg to spill til, så julen blir ikke en katastrofe om du har rett:)

God natt

Lenke til kommentar

Spillet er faktisk tragisk dårlig, ihvertfall Xbox versjonen. Men så liker jeg bilspill som har bra kontroll, framerate og kjørefølelse fremfor hvor "hipt" det er. NFS MW var som å styre en kasse gjennom sirup.

For ikke å glemme de ubeskrivelig dårlige story sekvensene som gjorde meg flauere enn på mange år.

Når jeg ser populariteten til NFS spillene og særlig NFS MW så lurer jeg på om god kontroll og gameplay er viktig i det hele tatt. Jeg begynner virkelig å tvile.

Lenke til kommentar

Har testet det et par timer på xbox, det var ikke særlig bra. Merkelig "kjøremotor" om man kan si det, hvirket som om en hang igjen på veien før bilen kom litt opp i fart, og noen rare effekter når man krasjer i lav fart, slik som meterlange gnister når man rygger i en postkasse :/ Virket som spillet ikke er lagd for at man skal kunne bremse ned litt :)

Var jo litt gøy å kjøre fra politiet da, kan lage noen rimelig heftige biljakter med tømmerstokkbiler o.l.

Ellers så stemmer det at cut scenesa var EKSTREMT flaue, men nå er jeg en sånn en som blir flau av å se fast and the furious, så det er vel hver sin smak når det gjelder presentasjonen!

Cut scenesa var og sykt stygge å se på, de har bare lagt et slags "glatte" lag over vanlig opptak fra videokamera og puttet det inn i en 3d verden, så for jævlig ut.

Underground fans vil vel kanskje ha nytte av det?

Lenke til kommentar

rart at folk synes at kjøringa er elendig, kom jo bare være xboxen, men jeg synes at pc versjonen har en ganske bra styresystem jeg. Nå har aldri nfs serien proklamert at det er en kjøreSIM, de har kun sagt at det er for å oppleve morokjøing for å kalle det det. Er lei av å høre folk som klager over at det ikke er realistisk nok(ikke at jeg påstår at du har påstått det) med tanke på at nfs aldri har vært om realisme.

EDIT: og ms har men om bilder "drar" seg etter at det har blitt vist, og så vidt jeg vet har ingen effekt på framerate.

Endret av Sirius Cobra
Lenke til kommentar
Har framerate noe med ms på lcd-skjermer å gjøre?

5222287[/snapback]

Nei. Respons tiden (ms) på lcd skjermer har mer å gjøre med om den klarer å henge med på frameraten uten etterslep for å si det sånn. Jo lavere ms jo bedre. Men selv de beste ligger et godt stykke etter vanlige tv`er som jo ikke har etterslep i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Neida kjøring trenger jo ikke være realistisk for å være gøy, se på burnout revenge, men verre er det når kjøringa irriterer deg. Det fins bra og dårlige måter å lage både realistisk og urealistisk kjøring, synes ikke NFS:MW har den beste som fins.

Litt OT

Husker lan med midtown madness 2 og cops & robbers, DET var morro urealistisk kjøring det :D

Lenke til kommentar
rart at folk synes at kjøringa er elendig, kom jo bare være xboxen, men jeg synes at pc versjonen har en ganske bra styresystem jeg. Nå har aldri nfs serien proklamert at det er en kjøreSIM, de har kun sagt at det er for å oppleve morokjøing for å kalle det det. Er lei av å høre folk som klager over at det ikke er realistisk nok(ikke at jeg påstår at du har påstått det) med tanke på at nfs aldri har vært om realisme.

EDIT: og ms har men om bilder "drar" seg etter at det har blitt vist, og så vidt jeg vet har ingen effekt på framerate.

5222394[/snapback]

At det er arkade er ikke problemet for meg ihvertfall, liker veldig godt arkade bilspill. Problemet er et NFS spillene generelt har stiv og dårlig kontroll. Rett og slett kjedelig å kjøre synes jeg. Mangler "feeling" totalt.

Og så godt som alltid en ujevn lav framerate. Spillene virker generelt veldig upolerte. Kanskje ikke så rart siden de spyr jo som regel ut et nytt hvert år til alle konsoller.

Lenke til kommentar

Ang. NFSMW:BE på pc så suger det max. Noe var fatalt galt med det spillet, ikke var det morro og ikke var det bra laget. Fartsfølelsen var vel lik 0.

Det skal sies at NFSU var det værste som kunne skje NFS serien, så det er kanskje ikke så rart at en oppfølger til NFSU2 suger enda værre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...