b-real Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Ja...jeg er i mimmre-humør og har lyst til å tenke på hva som var og hvor artig jeg hadde det på den tiden. Så nå vil jeg at dere skal poste deres 90'talls låter som dere husker så meget godt. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 WarrenG - Regulate Guns N roses - November rain det var 2 jeg komm til å tenke på med en gang fler kommer Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 første sangen jeg kom på var den med kapteinen... captain (hva ****?) husker ikke navnet på den.. HATA den sangen Ellers har vi jo MR. bombastik =) eller var dette 2000? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Captain Jack hadde en sang som het Captain Jack. Dritkul sang ellers så var Mr.Bombastik på Absolute Music 15 så det var godt innpå 90 tallet det :smile: Jeg sa en del sanger på IRC, TLC's glimerende "waterfalls" må heller ikke glemmes :smile: 90's r0xx0rz de1ux0rz Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 OMG!!!! Lasta ned Captain Jack for 2 dager siden.. Deja vous noen? :smile: Corona - The Rhythm Of The Night Corona - Baby Baby Captain Jack - Captain Jack 2Pac - Changes Bonny Tyler - Bitter Blue jaja.. nå får noen andre komme med noe Lenke til kommentar
shahin Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Capella - Move on Baby :smile: Lenke til kommentar
Shithead Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Stakkars mennesker. 90-tallet var så komplett fyllt av drittsanger at det er ikke til å tro (dvs. fra 93- og utover)... 80-tallet, derimot... Ahh... Lenke til kommentar
somethingblue Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 hva med yakida- i saw you dancing og yakida- show me love :smile: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 I 1990 var jeg ti år gammel... Jeg husker....... : 2Unlimited fra 1994. Snap Guns´n Roses selvfølgelig. :smile: Metallica - Black Album Nirvana - Nevermind Moby - Everything Is Wrong Ayla russebusssangen vår fra 1999. Den er jo ganske stilig da.. Sikkert mange fler også Lenke til kommentar
Bach Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 BoltThrower - WarMaster Entombed - Clandestine Lenny Cravitz - Mama said Die Krupps - The final option Massive attack - Protection Alice in chains - Dirt Fleshquartet - Flow Hillary Hahn - Fiolinkonserten til Beethoven Hele skiver, men dog... Nå kom jeg akkurat på tur'n i grøfta med bilen også. Sikkerhetsbeltet fungerer faktisk! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 fikk akkurat en "gammel" 30gig disk av en kamerat...siden han ikke trengte den mer...var faktisk superhits of the 60/80/90's på den. Masse fet musikk på 60 tallet. 90 er ikke halvparten så bra som verken 80 eller 60 tallet Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 90 tallet 0wns med dance musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå