Cortinarius rubellus Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Som sagt så har jo 7800gt 2d-hastighet og 3d-hastighet.....jeg lurer på hvorfor kortet mitt setter på 3d-hastighet i windows når jeg bare surfer og sånt...er dette vanlig? jeg ser det med rivatuner. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 er det ingen som vet det, eller er det dårlig forklart? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Ja jeg skjønner hva du mener. Har selv et Gainward GeForce 7800GT, og det oppfører seg på samme måten, f.eks. når jeg går inn på en vilkårlig nettside. dette er nok helt normalt. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Som sagt så har jo 7800gt 2d-hastighet og 3d-hastighet.....jeg lurer på hvorfor kortet mitt setter på 3d-hastighet i windows når jeg bare surfer og sånt...er dette vanlig? jeg ser det med rivatuner. 5217644[/snapback] mener kortet ditt går på 2d så lenge du trenger det, og hopper over på 3d når det trengs. Når du sjekker hastigheten i forskjellige programmer vil du som regel på oppgitt 3d hastigheten. Men, hva er egentlig med problemet med at du har høyere GPU frekvens, blir kortet ditt for varmt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Jeg er bare forbanna nyskjerrig kortet ligger på 37-38 idle så det er ikke for varmt nei.....liker bare å vite ting og tang. Tusen takk for svarene jeg fikk. Man lærer noe for hver dag som går. Lenke til kommentar
Gamerone Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Har hatt det samme problemet. Bare med 68oo ultra kortet mitt.... gikk 2 måneder, så bare slutta det å sette på 3d hastighet. skjønte ingenting av det men kna godt være en tilfeldighet eller noe jeg har gjort uten å vite det Endret 29. november 2005 av Gamerone Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Det plager meg ikke, lurte bare på hvorfor den gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå