Trade Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Jeg må disable firewall'en før noen skal komme inn på ftp'en min. Har søkt gjennom og godtatt alt i norton, men det samme er det samme Er det noen av dere som har et godt forslag på hva det kan være? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Du kan jo prøve å åpne de portene du bruker til ftp serveren i firewallen. Har selv problemer med å bruke port 21(da norton nekter å slippe trafikk gjennom), til min ftp server. Men bruker nå port 20, og alt virker fint med Norton firewall. Lenke til kommentar
Trade Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Hvordan åpner jeg porter i firewall'en Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Gå inn på personal firewall>Internet Access Controll> trykk på Configure og velg system wide settings. Så trykker du add. Når du her velger, så vil du etterhvert komme til en option hvor du kan velge porter som skal være åpne. Lenke til kommentar
Trade Skrevet 1. september 2002 Forfatter Del Skrevet 1. september 2002 Takk for hjelpen, nå virker det :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå