GRendal Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Spirit = Mer rage 5217830[/snapback] Eeeeh? Sikker på det. Hørtes ikke helt tøffel ut. 5217873[/snapback] hørt om humor eller? Lenke til kommentar
The_WebWizard Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Viss du syntes det er ille. Dette er helt... utrolig. http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post682887 Endret 6. desember 2005 av The_WebWizard Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har en kamerat selv som hold på og begynne og gråte og nesten løp hjem fra et lan (seriøst) når jeg og pct begynnte og erte han for at han ikke hadde berserker stance (han er level 60) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 :!: Sikkert en spøk eller noe. Har selv en rogue som jeg flyr rundt med i devour fra top til tå. Det morsomste er å få høre 10 whispers i timen fra low levels om ninja, noob etc etc noe som får meg til å gapskratte Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 "I blame all the Shamans ninja-ing Beaststalker.. They look like hunters and can heal.. Hence this poor Warrior's problems understanding that Hunters ain't Shamans." Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Kan jo hende at det er første gang han spiller... Lenke til kommentar
Choo Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Har en kamerat selv som hold på og begynne og gråte og nesten løp hjem fra et lan (seriøst) når jeg og pct begynnte og erte han for at han ikke hadde berserker stance (han er level 60) 5259081[/snapback] Haha samme her, en level 57 kammerat av meg (ikke irl) fikk prøve min warrior og så begynte han å lure da... hvor helvette var berserker stancen hans Tro om han blir erta da for jeg klarte jo selvsagt ikke holde tett til alle Lenke til kommentar
JRL Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 en warrior i guilde mitt laget en video der han sprang i wizzard hat/robe og brukte engi trinkets som spells mot horde for morro skyld. kanskje en som prøver å være artig her og. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 1 Jeg møtte en warrior halveis til 60 som hadde epic cloth på seg Kun pga det var lilla. 2 Paladinen som ikke visste hva grå,hvit,grønn,blå,lilla ++ var på utstyr og han løp rundt med kun grønne ting Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Og ikke minst druiden som ville kjøpe seg Sulfuras.. Bare måtte Lenke til kommentar
War Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 TIL KRIGEREN MIN , kjøpe delene man kan kjøpe og raide og vinne resten. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) EDIT; hver gang jeg poster og skjermen blir hvit kommer det en dobbel-post. Forumet har ikke vært annet en DRIT siden det ble oppdatert, ellers skal man si neddatert? Endret 7. desember 2005 av War Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det er bare hos deg.... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 Nei, det er ikke bare hos ham, skal jeg fortelle deg Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 hos meg også ofte. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) LOL! bra eksempel.. Endret 7. desember 2005 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå