Milzit Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg fikk se igjennom et fotoalbum som var bestilt ifra www.shutterfly.com som var en hardcover photo book. Den var utrolig kul, men stive permer, skikkelig innbundet og bildene printet på sidene. Er det noen som vet om noe tilsvarende her i Norge? Det eneste jeg har sett her er musematter, t-skorter, kaffekopper osv... Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hallo Jeg tror jeg har svar på din hendvendelse... Mulig det ikke er slik du mener men sjekk her inne:www.fotolabo.no/norge/fotobok.php Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 eller www.fotoknudsen.no eller www.japanphoto.no Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 ja det er bare fler og fler som har begynt med dette. Vi har bestilt fra Fotolabo og den var kjempe fin. Sambo har scrappet og lagd en UTROLIG fin bok..... Et genialt julegave tips.. Tror det er mange som blir glade for den julegaven Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Nå har jeg allerede laget en på shutterfly siden vi skal sende et par direkte til USA. Synes kvaliteten på disse var veldig bra, har sett igjennom en av disse. Men på Fotoknutsen koster den 450 kr har ikke sjekket antall sider, men på Shutterfly er det 30$ og så noe ekstra hvis det er over et vist antall sider. Uansett prisen ikke det viktigste men har nå laget den der og selv med frakt og toll tror jeg ikke det blir mye forskjell. SÅ har du 50% off 14-20, typisk rett etter vi bestilte 2 stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå