hamonrye Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ja, jeg lurer som sagt på om dette lar seg gjøre. Det er så vanvittig mange innstillinger jeg må jokke på i bios, så jeg lurte på om det var noen programmer som kunne gjøre det hele enklere? Lenke til kommentar
StigK Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Du kan det med nvidia brikkesett, men ikke uli1695. Bios er eneste mulighet. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 clockgen er et program som lar deg stille fsb i windows. men for å stille multipiler tror jeg du må i bios Lenke til kommentar
StigK Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Som jeg skriver, clockgen støtter ikke dette brikkesettet. Hvis du lurer på hvilke hovedkort som supporteres, kan du titte her: http://www.cpuid.org/clockgen.php Gjelder forsåvidt henrik også. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 SysTool kan du stille fsb med Lenke til kommentar
<Andtho/> Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 easytune funker med AMD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå