Luchy Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) iår har norge mistet 3 band Gåte Gluecifer Span synes det er synd, mest for Span. de lagde utrolig bra musikk. andre fans her på forumet som vil si sin mening om oppløsningen. Idag på lydverket var det om disse bandene og hvofor de gjorde det slutt edit: post nr. 900 Endret 29. november 2005 av Luchy Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 syns personlig både Span og Gåte er ganske oppskrytte band, og det at de la opp var helt greit. Gluecifer derimot, syns jeg var ganske leit Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hadde ikke sansen for noen av de. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hadde ikke sansen for noen av de. 5217811[/snapback] Nemlig. Så like greit. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hadde jeg fått valgt hvem som skulle oppløses av Gåte eller DDE, vill det ikke vært vanskelig. Oppskrytt eller ikke, Gåte lagde ikke dårlig musikk, men det er jo et av de bandene det er blitt så "in å slakte" her på forumet... Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Kan ikke si det blir noe savn fra min side. Span gjorde en brukbar Foo Fighters-groove men ikke særlig mer, Gluecifer var bare kjedelige, Gåte var oppskrytt. T'Weed Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Span = Elendig Gluecifer = Elendig Gåte = Ok Ergo så bryr jeg meg ikke nevneverdig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Gluecifer var heeeeelt forjævlig. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Span = ElendigGluecifer = Elendig Gåte = Ok Ergo så bryr jeg meg ikke nevneverdig. 5218849[/snapback] Støttes. Span var overhypet så jeg syns det var greit at dem ga seg da de forsatt var på vei ned (før de traff bunnen ^_^ ). Kanskje en av de greier å lage no bra musikk etterhvert... Gluecifer har holdt på så lenge at det burde være "greit" selv for harde fans at de går hvert til sitt. Gåte ble vel oppløst mest fordi Gunnhild ville gjøre andre ting, "prøver å finne mæ sjæl". Slik hu ser ut ska hu få lov til det av meg. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 gåte var dårlig og oppskrytt Gluecifer var et bra band, men har ikke hørt mye sanger av dem Span hadde utrolig bra musikk. likte de Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Av disse 3 så var det bare Gåte som ikke fremprovoserte øyeblikkelig prosjektilspy. Er glad for at Span har lagt opp. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 span + lagt opp = clucifer + lagt opp = Gåte + lagt opp = Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Av disse tre er det bare Gåte jeg synes det er synd med... Men Taake er jo også lagt opp dette året, DET er det! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Lagt opp? Har de drevet med sport? Kanskje like greit at et par av de banda er oppløst. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) kjipt med gåte, span har jeg vel alltid hatet og gluecifer har jeg nesten ikke hørt noe av. Endret 28. november 2005 av Ministry Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Gåte og Span har jeg ikke noe forhold til, men Gluecifers to siste album synes jeg var meget bra. Sånn sett er det en smule merkelig at de velger å gi seg mens de er på topp. Den forrykende avslutningskonserten i Bergen forrige måned var imidlertid et plaster på såret; den gjorde opp for både den meget skuffende konserten på Ole Blues året før (der de så til de grader ble overskygget av Danko Jones) og for oppløsningen av bandet, og vel så det. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 synd at Gåte er oppløst. De andre har jeg ikke noe spes forhold til Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Humret litt da jeg hørte om gåte. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Humre kan man gjøre om man selv spiller i et band, og har gjort det bedre enn Gåte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå