insa Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 noen andre her som har chippet duomodchip x2 som har en bra beskrivelse på hvordan det gjøres? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Dette er ikke noe du bør gjøre selv med mindre du har mye erfaring fra småelektronikk..... men litt søk på nett, så burde du finne tegninger... Men Duo chip`n er vel ikke noe å ha..?? Lenke til kommentar
H2H Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 DuoX 2 er en helt kurant chip! her er loddeguiden! http://www.duomodchip.com/english/main.htm Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hvis du ikke har behov av å spille Dvd9 backup, så er vel Duo chip helt greit, men jeg personlig ville heller gått for en chip med flash bar bios slik at du kan oppgradere når det blir nødvendig... også er det endel kopier av Duo ute å går... Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hvis du ikke har behov av å spille Dvd9 backup, så er vel Duo chip helt greit, men jeg personlig ville heller gått for en chip med flash bar bios slik at du kan oppgradere når det blir nødvendig... også er det endel kopier av Duo ute å går... 5221168[/snapback] ??? DUOX2 chippen har 2 flashbanker så det kan flashes ja. 2 x 512 Tror du blander xbox og ps2 jeg nå. Lenke til kommentar
bas Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Kan som vanlig anbefale Chancers FixNChips for installasjonsguide av DuoX2.Veldig detaljert og forklarende. Lenke til kommentar
insa Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 takk men jeg kan ikke finne noen beskrivelse av hva man skal gjøre med den siste delen. jeg har chipen og den lille biten som man har mellom chipen og motherboardet men så er det en del til. som jeg ikke vet hvor skal. den heter circuit board, og den kan jeg ikke se avbildet noe sted! Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Tror du refererer til rebuildern for 1.6 versjonen. Denne trenger du ikke å feste så sant du ikke har en v1.6 versjon. Selv bruker jeg den ALDRI da jeg liker å lodde på ledninger istedenfor å rebuilde på den måten. Lenke til kommentar
bas Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Må si meg enig med forrige mann, regner med det er v1.6 rebuildern du snakker om, bruker den aldri selv, synes det er mye greiere å lodde ledninger.Hvis du følger den guiden du fikk linken til trenger du ikke denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå