Snorre Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 (endret) Er det noen her som vet noe om hvordan informatikk er på UIB (Universitetet i Bergen). Har gjennom web-sidene forstått at UIB og HIB sammarbeider med en eventuell mastergrad man kan ta etter endt bachelor utdanning? Spørsmålet var i grunn om noen har tatt informatikk i Bergen ved en av de to skolene, og da tenker jeg spesielt på dette faget: http://studere.uib.no/?link_id=406&sublink...m&kode=BAMN-INF Høres jo ok ut. Dog kan jeg ikke se hvor det står opptakskrav. Det kunne vært greit å få vite hilke fag man må ha for å komme inn på den linjen der. Edit: og som vanlig er det bare jeg som er blind. Har nå lest at opptakskravet er 2mx/2my eller 3MZ. Kommer til å ha siste faget der, så det høres jo egentlig greit ut. Men så kommer jo spørsmålet da. Faget inneholder matte, noe jeg fikk intrykk av at var en positiv egenskap tidligere i tråden. Dog ville jeg likt å høre fra noen som har gått der om hva som er rba med denne linjen. Eventuelt kunne jeg tenke meg å gå ved NTNU, men da må jeg jo tross alt ta 2MX og 3MX noe jeg ikke ahr så veldig lyst til. Endret 2. desember 2005 av Orresnei Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Er det fordi du ikke gidder å ta det som privatist, eller fordi du ikke liker matte? Hvis du ikke liker matte, så vil jeg nok fraråde deg å starte ved NTNU, da det trolig er meget avansert matte og fysikk der. Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 jeg liker ikke matte, hadde ikke særlig gode karakterer fra vgs i det heller, men har nå greit kommet meg gjennom basismatten her ved ntnu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå