Gå til innhold

Slutt, ellers gir jeg deg minus!

Fredrik

Anbefalte innlegg

Noen har tydeligvis misforstått meningen med "Sitat\Quote"-knappen.

vel, har dere tenkt til å hjelpe trådstarter, eller skal dere krangle mer? da foreslår jeg at dere går til OT-delen av forumet her. . . det er jo ikke skitkasting dette forumet skal handle om, da. . .  :angry: 

har faktisk gitt sånn minus-ting til ganske mange av postene her, for de ikke har noenting med denne tråden og gjøre, og fordi det er bare skitkasting i dem. . .

får håpe en moderator gjør noe med dette, da. . .

'Minus-ting'?

ja, de har skiftet til norsk, så jeg husker ikke hva det heter, men det er "SITAT"!

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ler enda av det der.

Utrolig.

:!:

5217372[/snapback]

Ja utrolig morsomt, men lo faktisk ganske masse av deg og Goophy. minstet 110% av respekten eg hadde for deg her på dette forumet (i den tråden dette gullkornet stammet fra).

du som erfaren forumsbruker burde vite bedre enn å slenge så masse drit og snakke kun OT-snakk i en seriøs tråd.

Vegard :)

Endret av vegis
Lenke til kommentar
Jeg ler enda av det der.

Utrolig.

5217372[/snapback]

Ja utrolig morsomt, men lo faktisk ganske masse av deg og Goophy. minstet 110% av respekten eg hadde for deg her på dette forumet (i den tråden dette gullkornet stammet fra).

du som erfaren forumsbruker burde vite bedre enn å slenge så masse drit og snakke kun OT-snakk i en seriøs tråd.

5220418[/snapback]

Vegis, det er tydelig at du ikke har fulgt stort med på hva jeg har bedrevet her på forumet. I tillegg virker det noe stakkarlig å ha 'respekt' for noen på internett. Da særdeles en person med altfor mange tusen poster i en heller tåpelig 'off topic'-del av et forum.

Det er tydelig at du ei heller er istand til å forstår særlig, den tråden sporet ikke av pga. av meg. Les på nytt og forhåpentligvis bli opplyst.

Ei heller har du forstått akkurat hvorfor jeg dro det så langt, men kanskje du tilogmed kan forstå det om du faktisk tenker deg litt om. Se på statusen i profilen min.

Ikke er jeg en erfaren forumbruker heller, sjekk datoen på postene mine. Det var ei heller drit jeg slang og tråden var IKKE seriøst, men et trippelduplikat av en annan tråd.

Neste gang du kommer med slike beskyldninger håper jeg for guds skyld du klarer å sjekke ut et par ting først. Det du sa var rett og slett bare tåpelig.

- Goophy

Lenke til kommentar
Jeg ler enda av det der.

Utrolig.

5217372[/snapback]

5220418[/snapback]

Vegis, det er tydelig at du ikke har fulgt stort med på hva jeg har bedrevet her på forumet. I tillegg virker det noe stakkarlig å ha 'respekt' for noen på internett. Da særdeles en person med altfor mange tusen poster i en heller tåpelig 'off topic'-del av et forum.

Det er tydelig at du ei heller er istand til å forstår særlig, den tråden sporet ikke av pga. av meg. Les på nytt og forhåpentligvis bli opplyst.

Ei heller har du forstått akkurat hvorfor jeg dro det så langt, men kanskje du tilogmed kan forstå det om du faktisk tenker deg litt om. Se på statusen i profilen min.

Ikke er jeg en erfaren forumbruker heller, sjekk datoen på postene mine. Det var ei heller drit jeg slang og tråden var IKKE seriøst, men et trippelduplikat av en annan tråd.

Neste gang du kommer med slike beskyldninger håper jeg for guds skyld du klarer å sjekke ut et par ting først. Det du sa var rett og slett bare tåpelig.

- Goophy

5228478[/snapback]

her kommer alle svarene mine.

Jo, det er fult mulig å ha respekt for andre forumsbrukere her på forumet, altså har du respekt for moderator-teamet for eksempel?

sitat av meg

Ja utrolig morsomt, men lo faktisk ganske masse av deg og Goophy
mente ikkje deg og goophy, manglet ett komma, mente bare goophy.

Eg respekterer vertfall folk som grier å oppføre seg uansett hvor eg befinner meg, uansett om det er i internett-verden eller den i den ekte verden.

--------------------------------------------------------------------

Jo, den posten sporet av veldig masse, eg beskylder ikkje deg, men eg benekter ikkje at du tok del i avsporingen (du kunne la være å skrive, siden det ikkje hadde noe med tråd-emnet å gjøre, derfor kalles dette spam.). spørsmålet var enkelt og greit hvilke program han skulle bruke til å klokke sin AMD prosessor, og hvis du ikkje har no esakelig å svare til, så burde du og alle andre holde fingrene vekke fra tastaturet.

Ja, det er fakta at trådstarteren lagde 3stk. identiske tråder om samme problemstilling, men gir det folk en rett til å snakke OT-og diskutere med hveradnre noe som ikkje omhandler hvordan han skal klokke sin CPU?

Det finnes en "report" knapp som burde brukes her i dette tilfelle. enkelt og greit å skrive " brukeren har skrevet 3stk identiske tråder om samme sak/problemstilling.

Var ikkje posten seriøs? en post kan være seriøs om den eksisterer andre plasser, etter det eg har opservert så er trådstarter ganske fersk på forumet. (men deg gir han ikkje grunn til å poste 3 stk. identiske tråder) ei heller dere til å spore helt av. (med fare for å gjennta meg selv.

EDIT: ser ut til at Goophy har fått en liten ferie, han har ikkje vært pålogget siden hendelsen foregikk.

Muligens eg har gjenntatt meg selv noen ganger i denne posten. men men, tror eg fikk sagt min mening.

Endret av vegis
Lenke til kommentar
EDIT: ser ut til at Goophy har fått en liten ferie, han har ikkje vært pålogget siden hendelsen foregikk.

5232608[/snapback]

Sist pålogget: i dag, 11:01

5233614[/snapback]

det må være feil, siden siste post var registrert den 27/11-2005 : 23:41 på SO4.

og eg tviler på at Goophy logger inn uten å skrive.

så det er nokk en bug på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...