Never Can Tell Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 før .. betydde det mye for meg ..men i senere tid har det blitt fylt av n00bs som ikke viser oss som tilhører "the oldschool" noen respekt! Dagens ungdom .. pysh! vekk med dere! 5217361[/snapback] Sånn skal det selvfølgelig ikke være! Så som den major-suck-up-n00b'en jeg er... On-topic: tidsfordriv, plukke opp nerde-tips og tilegne meg det fantastisk facinerende geek-språket. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 hw.no gir meg daglige latteranfall. Når jeg kjeder meg så stikker jeg bare innom deppe- eller kjærlighetstråden. Jeg vil forresten benytte anledningen å takke medlemmer som Njål, Tom Waits for Alice og Simen1 som holder skipa flytende (såvidt). Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 forumet er en plass for nytting info jeg kanske ikke trengte , det er en plas for og hjelpe andre , men mest av alt er det en plass for og prate piss med alle dere Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 hw.no gir meg daglige latteranfall.Når jeg kjeder meg så stikker jeg bare innom deppe- eller kjærlighetstråden. Jeg vil forresten benytte anledningen å takke medlemmer som Njål, Tom Waits for Alice og Simen1 som holder skipa flytende (såvidt). 5218210[/snapback] BackSTABBER. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 heisan jeg er 14 hehe ¨å jeg spiler cs (d er dritbra seriøs() å forume betyr alt for meg har fått mange venner osv osv osv osv osv osv hw for evver Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Når jeg ikke er innom OT-Baren (skift det helvetes møkkanavnet plz) og får meg en billig latter av Deppetråden og enkelte skrotinger av noen postere så er det kjekt å kunne prate om film og musikk. Edit: Selv om det strengt talt er noen voldsomme skrotinger å finne i den delen av forumet også... Endret 28. november 2005 av Glint Lenke til kommentar
Luv Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) heisan jeg er 14 hehe ¨å jeg spiler cs (d er dritbra seriøs() å forume betyr alt for meg har fått mange venner osv osv osv osv osv osv hw for evver 5218291[/snapback] bf er mye bedre jeg lovr mye finer bilde grafik jeg mener det,, cs er dritdårlige,,, Jeg pleier å titte innom hver dag. Mest for å lese alt bullshitten som skrives i OT-baren. Hw.no er blitt en slags tvangstanke som jeg praktiserer hver gang jeg er inne på internett. Endret 28. november 2005 av dD. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) hw.no er nok det ulitmate tidsfordriv 5217400[/snapback] Der har du det! Klemme på dD. Endret 28. november 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 heisan jeg er 14 hehe ¨å jeg spiler cs (d er dritbra seriøs() å forume betyr alt for meg har fått mange venner osv osv osv osv osv osv hw for evver 5218291[/snapback] FFS, er det den einaste type humor du kan komme med? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg vil forresten benytte anledningen å takke medlemmer som Steffyboy, Njål, Tom Waits for Alice og Simen1 som holder skipa flytende (såvidt). 5218210[/snapback] No worries, mate. Jeg elsker hw-forumet. Har møtt mange interessante, morsomme og flotte mennesker her, og blant fjortissene er det noen diamanter (fredrik, karsten, maren, lars (ofc), andré, osv). Jeg koser meg her i mange timer hver dag, og forsøker å bidra innimellom med det jeg kan. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Logger inn her når det ikke er noe annet å gjøre. Forumet er til tider svært festlig, og det er det forumet jeg bruker desidert mest tid på. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 før .. betydde det mye for meg ..men i senere tid har det blitt fylt av n00bs som ikke viser oss som tilhører "the oldschool" noen respekt! Dagens ungdom .. pysh! vekk med dere! 5217361[/snapback] Vekk med deg selv da, hvis du ikke liker dette forumet 5217371[/snapback] Enig. Dagens ungdom er heller alldri som den noen gang har vært. Forumet for meg er egentlig ingenting spesiellt. Bare et sted å slå løs tid. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Betyr ikke så mye.. Får svar på ting, men er ikke innom her hver dag som før Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hvis flere ungdommer hadde vært her istedenfor å henge på gata og plage gamle damer så hadde verden vært et bedre sted å være :-) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Forumet for meg er egentlig ingenting spesiellt.Bare et sted å slå løs tid. 5218700[/snapback] Må vel si meg enig. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Tidsfordriv når jeg sitter på msn og snakker med folk Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Betyr mye VELDIG MYE FOR MEG:. hadde det ikke vært for forumet hadde isje eg komt i kontakt med.. og då hadde eg sikker isje vært så glad som eg e no.. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Synes forumet er topp, masse arti lesestoff, workloggen til Snekker'n for eksempel. Får også svar på de fleste spørsmål angående det meste. Hvis flere ungdommer hadde vært her istedenfor å henge på gata og plage gamle damer så hadde verden vært et bedre sted å være :-) 5218976[/snapback] Tenk deg forumet da, med en haug respektløse fjortisser. No offense, anyone. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Forumet var bedre før, men endel artige kommentarer... Hvor ble det av SirHartge, forresten? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Har gitt meg mye hjelp, nye msn kompiser, og veldig mye glede.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå