Gå til innhold

Hva betyr forumet for deg?

Atomet

Anbefalte innlegg

før .. betydde det mye for meg ..

men i senere tid har det blitt fylt av n00bs som ikke viser oss som tilhører "the oldschool" noen respekt!

Dagens ungdom .. pysh!

vekk med dere!

5217361[/snapback]

Sånn skal det selvfølgelig ikke være! Så som den major-suck-up-n00b'en jeg er... ec34edf2.gif

On-topic: tidsfordriv, plukke opp nerde-tips og tilegne meg det fantastisk facinerende geek-språket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hw.no gir meg daglige latteranfall.

Når jeg kjeder meg så stikker jeg bare innom deppe- eller kjærlighetstråden.

Jeg vil forresten benytte anledningen å takke medlemmer som Njål, Tom Waits for Alice og Simen1 som holder skipa flytende (såvidt).

5218210[/snapback]

BackSTABBER.

Lenke til kommentar

Når jeg ikke er innom OT-Baren (skift det helvetes møkkanavnet plz) og får meg en billig latter av Deppetråden og enkelte skrotinger av noen postere så er det kjekt å kunne prate om film og musikk.

Edit: Selv om det strengt talt er noen voldsomme skrotinger å finne i den delen av forumet også...

Endret av Glint
Lenke til kommentar
heisan jeg er 14 hehe ¨å jeg spiler cs (d er dritbra seriøs() å forume betyr alt for meg har fått mange venner osv osv osv osv osv osv

hw for evver

5218291[/snapback]

bf er mye bedre jeg lovr mye finer bilde grafik jeg mener det,, cs er dritdårlige,,,

Jeg pleier å titte innom hver dag. Mest for å lese alt bullshitten som skrives i OT-baren. Hw.no er blitt en slags tvangstanke som jeg praktiserer hver gang jeg er inne på internett.

Endret av dD.
Lenke til kommentar

Jeg vil forresten benytte anledningen å takke medlemmer som Steffyboy, Njål, Tom Waits for Alice og Simen1 som holder skipa flytende (såvidt).

5218210[/snapback]

No worries, mate. ;)

Jeg elsker hw-forumet. Har møtt mange interessante, morsomme og flotte mennesker her, og blant fjortissene er det noen diamanter (fredrik, karsten, maren, lars (ofc), andré, osv). Jeg koser meg her i mange timer hver dag, og forsøker å bidra innimellom med det jeg kan.

Lenke til kommentar
før .. betydde det mye for meg ..

men i senere tid har det blitt fylt av n00bs som ikke viser oss som tilhører "the oldschool" noen respekt!

Dagens ungdom .. pysh!

vekk med dere!

5217361[/snapback]

Vekk med deg selv da, hvis du ikke liker dette forumet :)

5217371[/snapback]

Enig.

Dagens ungdom er heller alldri som den noen gang har vært.

Forumet for meg er egentlig ingenting spesiellt.

Bare et sted å slå løs tid.

Lenke til kommentar

Synes forumet er topp, masse arti lesestoff, workloggen til Snekker'n for eksempel.

Får også svar på de fleste spørsmål angående det meste.

Hvis flere ungdommer hadde vært her istedenfor å henge på gata og plage gamle damer så hadde verden vært et bedre sted å være :-)

5218976[/snapback]

Tenk deg forumet da, med en haug respektløse fjortisser. :p No offense, anyone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...