Atomet Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 For meg som menneske, så betyr dette forumet veldig mye. Det har gitt meg mange gleder, hva betyr det for deg som forumbruker? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 før .. betydde det mye for meg .. men i senere tid har det blitt fylt av n00bs som ikke viser oss som tilhører "the oldschool" noen respekt! Dagens ungdom .. pysh! vekk med dere! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Det har gitt meg mange gode svar...ellers, neeh..mye hets da.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 før .. betydde det mye for meg ..men i senere tid har det blitt fylt av n00bs som ikke viser oss som tilhører "the oldschool" noen respekt! Dagens ungdom .. pysh! vekk med dere! 5217361[/snapback] Vekk med deg selv da, hvis du ikke liker dette forumet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 for et halvt år siden var "hw.no" de første bokstavene jeg tastet inn i adressefeltet hver gang jeg gikk på nettet. hw.no er nok det ulitmate tidsfordirv, men de siste månedene har det hvert veldig mange useriøse poster, flaming, spamming, tråder som har blitt låst pga idioti osv. har blitt ganske kjedelig her. før fulgte jeg fast med i flere tråder, mens nå er det bare snustråden jeg holder meg tro til. da selv om jeg ikke snuser lenger. grunnen er at det er mange hyggelige folk der, som klarer å holde seg innen et tema. i andre tråder skal det null og niks til for at temaene sklir ut. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 en fin plass for info og andre artige interesante ting Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Registrerte meg her til å begynne med først og fremst pga musikkdelen av forumet. Forumet oversvømmes (som mange tidligere har nevnt) av fjortisser. I tillegg til fjortissprat går det også litt for mye i EA-bashing og tilsvarende på forumet. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Før var jeg her hele tiden, men etter at jeg flyttet, og tilgangen til pc ikke er så stor lenger, er jeg her sjeldnere. Føler ikke at jeg har gått glipp av så mye, for å si det sånn..men på den annen side, hver gang jeg er på nett, surfer jeg hw.no. Endret 27. november 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ganske mye, Hva annet skulle jeg tatt meg til? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Jeg er 14 år, men ikke av den grunn noen fjortiss. Oppfører meg mer voksent enn en fjortiss.. Sitter altid forran pc`en og hw.no.. Edit: Ikke fjortiss, men er 14 år.. Endret 27. november 2005 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Siden jeg fikk meg bredbånd for noen måneder siden, har det blitt noen timer her hver dag. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Likte forumet bedre før.... Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Likte forumet bedre før.... 5217566[/snapback] Ja, de gode gamle dager var bedre. Jeg husker det som om det skulle vært i går. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Skulle ønske hw.no ikke fantes. Da kunne jeg hatt et normalt liv. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Forumet er alt for meg..det er her jeg mistet min jomfrudom. Også ble jeg veldig flink til å skrive lol osv. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Åssen i helvette du mistet jomfrudommen vil jeg gjerne vite.. Eller nei, vil ikke det. Da må vi vell tilbake til onani tråden. Noen som husker den forresten? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Åssen i helvette du mistet jomfrudommen vil jeg gjerne vite.. Eller nei, vil ikke det. Da må vi vell tilbake til onani tråden. Noen som husker den forresten? 5217938[/snapback] Ehm? Cybersex med fredrikrb? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Der tapte du moderator status fredrikrb... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Tidsfordriv de luxe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå