Gå til innhold

Skal kjøpe et lite, lett og kjølig kabinett

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tenkt til å ønske meg et nytt kabinett til jul. Jeg vil ha det forholdsvis lite, lett(aluminium), ikke noe plastikk(høvelig lite hvis det må være noe), kvalitet, kjølig og forholdsvis stillegående. Det er kanskje litt høye krav men... :roll: . Og om ikke lenge har jeg tenkt til å sette inn 7800 gtx 512mb, en high end cpu(amd 4000+ tror jeg, eller x2 3800+), så det må ha god luftgjennomstrømning, generelt gode termiske egenskaper.

Jeg er litt glad i lian li, så jeg har tatt en titt på det her: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=PC7bscand&mcat=c134

Noen som har erfaringer med det?

Og sist, men ikke minst, jeg kunne tenkt meg å holde meg under 1000,- men jeg kan gå litt over hvis det skal bli nødvendig.

5217263[/snapback]

Broren min har det. Virker veldig bra. Også den heftige finishen da, Børsta Aluminium :dribble: syns du burde gå for den jeg asso blir jo aldri riper i den :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Broren min har det. Virker veldig bra. Også den heftige finishen da, Børsta Aluminium  :dribble: syns du burde gå for den jeg asso blir jo aldri riper i den  :thumbup:

5248527[/snapback]

Ja, det er vel kanskje mer praktisk med børsta aluminium hvis det ikke blir så lett riper i det som det svarte. Riper er irriterende greier :hrm:

Lenke til kommentar

Da kjøper jeg det kabinettet her, i børsta aluminium, og ikke i svart. Jeg kjøper det vel og merke fra digitalimpuls, da det koster over 200kr å sende det fra microplex(kun oppkrav) :hrm: . Jeg går også for et slikt aluminiumsdeksel slik at man ikke ser den svarte dvd-romen :) . *Glede seg til juleaften* :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...