BeNeFit Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Hei! Pcen starter, men jeg får bare svart skjerm under oppstart. Idag testet jeg skjermkorte mitt hos en venn og der funket det fint, så det kan ikke være det. Og jeg testet også et annet skjermkort og det funket ikke da heller.. Så jeg lurer på om det er hovedkorte som er fucked up ? Hardware: http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...54-43A94A4F5B98 Endret 27. november 2005 av BeNeFit Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 lista der funnker ikke Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 lista der funnker ikke 5217447[/snapback] Fikset det nå. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Vel, jeg er ikke overrasket over at det ikke virker For i følge den listen din har du INGEN PSU :-P Har du en sterk nok PSU ? Det er utrolig mange problem som bunner ut i for svak PSU... Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Vel, jeg er ikke overrasket over at det ikke virker For i følge den listen din har du INGEN PSU :-P Har du en sterk nok PSU ? Det er utrolig mange problem som bunner ut i for svak PSU... Mvh, Beej80 5220056[/snapback] PSU har jeg selfølgelig fra før av. Bzwerk 500 w, så systemet for nok av strøm. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ok, du har nok strøm. Da er det vel hovedkortet da som du selv var inne på. Iogmed at skjermkortet ditt virker på en annen maskin, men ingen skjermkort virker på din. Det er hvertfall ikke unsannsynlig at det er noe galt med hovedkortet. Men du kan prøve å resette BIOS'en og reboote, se om det hjelper før du kjøper et nytt.. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Ok, du har nok strøm. Da er det vel hovedkortet da som du selv var inne på. Iogmed at skjermkortet ditt virker på en annen maskin, men ingen skjermkort virker på din. Det er hvertfall ikke unsannsynlig at det er noe galt med hovedkortet. Men du kan prøve å resette BIOS'en og reboote, se om det hjelper før du kjøper et nytt.. Mvh, Beej80 5223261[/snapback] Testet det igår, uten hell Så hket blir nok sendt i retur.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Har du testet skjermen med annen pc? Kan ikke vite sikkert at den fungerer om den aldri har vært testet i en annen pc, så sjekk det før du sender HK.. Edit: Kan også være du må trykke på en knapp på skjermen for å bytte mellom VGA og DVI, test det også for det er ikke garantert at skjermen gjør det automatisk.. Endret 29. november 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Har du testet skjermen med annen pc? Kan ikke vite sikkert at den fungerer om den aldri har vært testet i en annen pc, så sjekk det før du sender HK.. Edit: Kan også være du må trykke på en knapp på skjermen for å bytte mellom VGA og DVI, test det også for det er ikke garantert at skjermen gjør det automatisk.. 5223987[/snapback] Hei. Ja skjermen funker den (har prøvd med både lcd skjerm og crt) Så det kan ikke været det.. Ja det var en auto knapp på skjermen som jeg måtte trykke på for at den skulle stille seg inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå