Halvgud Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Vel, nå er det snart jul. Og jeg får selvfølgelig gleden av å bestille gaven min selv. Slik at det ikke skal bli en stor skuffelse på julaften. Så har jeg sett en del på komplett.no, og funnet en skjerm. Samsung 913V Er det slik at Samsung har det der med at de IKKE har døde piksler på skjermene? En kamerat snakkes om at eizo leverte kun skjermer uten døde piksler, men at de andre konkurente ikke hadde noe formening om det? Så, det er ikke garantert at jeg får hver piksel på den der? Er bare det jeg lurer på. Endret 27. november 2005 av ymnaren Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Denne tekstlinjen står neders på beskrivelsen av alle lcd skjermene på komplett.no Alle LCD-skjermer følger ISO 13406-2-standarden, som blant annet omfatter at det kan være pikselfeil på skjermen. alse kan skjermene ha døde pixel eller ?. men hvorfor er Eiza så mye dyrere på noe av skjermene enn Samsung ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå