mulu Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Har gått rundt med en Packard Bell 256 mb flashbasert mp3spiller en stund nå, noe som har resultert i at den ikke lenger virker....uansett jeg trenger en ny. Jeg trenger: - minst 512mb, gjerne mer - Flashbasert (skal brukes mye under aktivitet) - Tåler en støyt - Ikke for dyr, maks i overkant av 1500, helst mindre - Lyd er viktig, veldig viktig. - Fungere som harddisk i windows - Ikke så veldig interessert i allskens ekstrafunksjoner....lcd, er f.eks. bare batterisluk. - Altså er batterikapasitet også viktig!! Har vurdert MPIO FL350 Blue 1GB. Noen som har erfaring med denne? Eller for så vidt andre fra MPIO? Har også vurdert Ipod Nano, men den sprenger jo budsjettet, samtidig som jeg mistenker at den er litt hypet All hjelp Endret 27. november 2005 av mulu Lenke til kommentar
iCar Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Kanskje noen av Asono spillerne kunen være noe for deg. http://asono.com/shop Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ipod nano er verdt pengene, er ikke uten grunn den er populær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå