Gå til innhold

[The Flaming-Team from hell]


CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"åå.. jeg savner den og den.. det var tider det" Se å voks opp å heller finn dere noen å prate med utafor forumet enn å grine over at dere savner gammle dager her med kompisene deres på forumet..

 

Hva tror dere ungdom hadde gjort hvis pensjonistene kom å sa at alle burde leve som de gjorde tilbake på 1940 tallet?

Jo da hadde ungdomen ledd av dem..

Hva tror dere folk gjør av dere?

Lenke til kommentar
Huff ikke rart OT-baren blir et sånt dritt sted når folk absolut skal poste sånne tulle ting som dette her..

5217528[/snapback]

 

Du gjør heller ikke tråden bedre!

 

Du må være det største, mest evneveiket nullet jeg noengang har vært så uheldig å rote meg borti. Det eneste jeg kan unne deg er et miserabelt liv med samtlige ekle tropesykdommer for så å dø en latterlig død. Måtte det skje ved at du blir rævpult av en spedalsk spermhval til du sprekker for så å bli puttet i en smelteovn der døren blir sveiset igjen og du brenner for evig og alltid

5217581[/snapback]

hahaha, satt her og trykka quote hele veien og vurderte om jeg skulle svare på den posten, men jeg tenkte...meh...nå ser det ut som det ikke er behov, you took things out of my mouth ;)

 

btw. Det er ikke vi som skal gjøre noe, det er forumstyret som bør gjøre noe og virkelig begynne å få øynene opp for hva som skjer her. Kanskje det ikke er så lett når flertallet av moderatorer og administratorer er "new-school people" :hmm:

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Jeg vil gjerne foreslå en ny gruppe innen teamet. "Hangarounds", for de som ikke oppfyller kravene, men vil gjøre seg fortjent til å få være med.

5217600[/snapback]

jeg ville blitt med der!

 

edit:

Du må være det største, mest evneveiket nullet jeg noengang har vært så uheldig å rote meg borti. Det eneste jeg kan unne deg er et miserabelt liv med samtlige ekle tropesykdommer for så å dø en latterlig død. Måtte det skje ved at du blir rævpult av en spedalsk spermhval til du sprekker for så å bli puttet i en smelteovn der døren blir sveiset igjen og du brenner for evig og alltid

gud, det var herlig lesing. så behagelig rått og brutalt!(nei, jeg kødder ikke. det var en slem, men fin liten post)

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Personlig kunne jeg virkelig tenke meg å bli medlem av denne klubben.

5217546[/snapback]

Det hadde tatt seg ut.

5217552[/snapback]

 

Jeg misbruker ikke forumet på noen som helst måte, jeg tar det seriøst. Misbruker du det?

5217558[/snapback]

Høhøhø

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...opics&highlite=

5217608[/snapback]

 

 

Hehe, tror egentlig du misforstod poenget i posten min.

Lenke til kommentar
Du må være det største, mest evneveiket nullet jeg noengang har vært så uheldig å rote meg borti. Det eneste jeg kan unne deg er et miserabelt liv med samtlige ekle tropesykdommer for så å dø en latterlig død. Måtte det skje ved at du blir rævpult av en spedalsk spermhval til du sprekker for så å bli puttet i en smelteovn der døren blir sveiset igjen og du brenner for evig og alltid

gud, det var herlig lesing. så behagelig rått og brutalt!(nei, jeg kødder ikke. det var en slem, men fin liten post)

5217621[/snapback]

Verste forsøket på smisking noensinne

Lenke til kommentar
btw. Det er ikke vi som skal gjøre noe, det er forumstyret som bør gjøre noe og virkelig begynne å få øynene opp for hva som skjer her. Kanskje det ikke er så lett når flertallet av moderatorer og administratorer er "new-school people"  :hmm:

5217619[/snapback]

Selv om forumetstyrer fjerner alle de treogsytti mongolide reglene de har innført, så blir vi jo ikke kvitt alle taperne for det. :(

 

Daniel :)

Lenke til kommentar
Huff ikke rart OT-baren blir et sånt dritt sted når folk absolut skal poste sånne tulle ting som dette her..

5217528[/snapback]

 

Du gjør heller ikke tråden bedre!

 

Du må være det største, mest evneveiket nullet jeg noengang har vært så uheldig å rote meg borti. Det eneste jeg kan unne deg er et miserabelt liv med samtlige ekle tropesykdommer for så å dø en latterlig død. Måtte det skje ved at du blir rævpult av en spedalsk spermhval til du sprekker for så å bli puttet i en smelteovn der døren blir sveiset igjen og du brenner for evig og alltid

5217581[/snapback]

 

Jeg gjør ikke tråden bedre? Det er vel egentlig ikke så mye godt man kan få gjort ut av denne tråden er det vel?

 

Typisk nerder å tro du har rota deg borti meg kun forde jeg skriver i samme forum som deg? Nei slutt å grin over at kompisene dine fra år 2002 er borte å gå ut få deg friskt luft og møt nye mennesker..

Lenke til kommentar

gud, det var herlig lesing. så behagelig rått og brutalt!(nei, jeg kødder ikke. det var en slem, men fin liten post)

5217621[/snapback]

Verste forsøket på smisking noensinne

5217636[/snapback]

Og slik har han holdt på helt siden headgjelmes Store Fall™ tidligere i høst. :D

 

Ikke sant, aurcleaver?

Lenke til kommentar
btw. Det er ikke vi som skal gjøre noe, det er forumstyret som bør gjøre noe og virkelig begynne å få øynene opp for hva som skjer her. Kanskje det ikke er så lett når flertallet av moderatorer og administratorer er "new-school people"  :hmm:

5217619[/snapback]

Selv om forumetstyrer fjerner alle de treogsytti mongolide reglene de har innført, så blir vi jo ikke kvitt alle taperne for det. :(

 

Daniel :)

5217651[/snapback]

men det er en start.

 

Verste forsøket på smisking noensinne

5217636[/snapback]

men det var faktiskt herlig å se et slik kvalitetsinnlegg igjen her på forumet

5217656[/snapback]

japp.. får en til å huske de kveldene som ble brukt til å lese tråder og le seg halvt ihjel

 

Det er akkurat slikt som dette som bidrar med å senke nivået på forumet. Skal vi ha en egen liga som henger rundt og flamer folk, og spiller etter sine egne regler?

5217657[/snapback]

 

japp..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...