Deadringer Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 joda, tilogmed denne tråden har utviklet seg ganske offtopic. bra gjort gutta Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 best pic evor. -true dat. let me on teh list Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 In response to the hatelist, I present to you; Paparazzi shots. 5217515[/snapback] Jeg blir aldri lei av det bildet. :!: Ja, det har sirkulert rundt en liten stund, Tonio. Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Huff ikke rart OT-baren blir et sånt dritt sted når folk absolut skal poste sånne tulle ting som dette her.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 In response to the hatelist, I present to you; Paparazzi shots. 5217515[/snapback] Jeg blir aldri lei av det bildet. :!: Ja, det har sirkulert rundt en liten stund, Tonio. 5217527[/snapback] Jeg vet. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Som taktisk leder anbefaler jeg hjemmebesøk til STP og Tonio. 5217493[/snapback] Enstemmig vedtatt? 5217519[/snapback] Hei, hei. Ta med en pakke lettbakte boller. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Nice one fredrik! Men jeg vil komme med en oppfordring til flaming team før denne trådene blir stengt i ekte nazi ånd, er at dere burde ikke synke ned på deres egen motstanders nivå i kampen om et bedre forum. Skal dere gjøre forumet bedre så burde dere iallefall gjøre det på en skikkelig seriøs måte. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Personlig kunne jeg virkelig tenke meg å bli medlem av denne klubben. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Huff ikke rart OT-baren blir et sånt dritt sted når folk absolut skal poste sånne tulle ting som dette her.. 5217528[/snapback] søppel? dette er kvalitet.. dette er hvordan søppel-kategorien skal være Nice one fredrik! Men jeg vil komme med en oppfordring til flaming team før denne trådene blir stengt i ekte nazi ånd, er at dere burde ikke synke ned på deres egen motstanders nivå i kampen om et bedre forum. Skal dere gjøre forumet bedre så burde dere iallefall gjøre det på en skikkelig seriøs måte. 5217536[/snapback] dette er den mest effektive måten å gjøre det på. SI det skikkelig en gang, enn halveis 10 ganger Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Personlig kunne jeg virkelig tenke meg å bli medlem av denne klubben. 5217546[/snapback] Det hadde tatt seg ut. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Skal dere gjøre forumet bedre så burde dere iallefall gjøre det på en skikkelig seriøs måte. 5217536[/snapback] ja, det var det jeg tenkt på også. konseptet og ånden bak denne lille gruppa er god, men jeg tviler sterkt på at ting vil bli oppnådd med flaming av forsjellige brukere. vil heller tro at det gjør ting værre og ikke bedre. samt at de stakkars moderatorene får sjelene spottet pga alle advarslene som vil bli delt ut.. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Personlig kunne jeg virkelig tenke meg å bli medlem av denne klubben. 5217546[/snapback] Det hadde tatt seg ut. 5217552[/snapback] Jeg misbruker ikke forumet på noen som helst måte, jeg tar det seriøst. Misbruker du det? Lenke til kommentar
Blod Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 jeg savner da SO var fylt av folk som "kjente" hverandre og som sammen kastet ut alle SO-spamere jeg savner .. høsten 2002 .. IM FUCKING IN! 7p7.. 5217330[/snapback] jannis_15 det var tider det Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 jannis_15 det var tider det 5217571[/snapback] stfu tøs Daniel Lenke til kommentar
CFD Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Huff ikke rart OT-baren blir et sånt dritt sted når folk absolut skal poste sånne tulle ting som dette her.. 5217528[/snapback] Du gjør heller ikke tråden bedre! Du må være det største, mest evneveiket nullet jeg noengang har vært så uheldig å rote meg borti. Det eneste jeg kan unne deg er et miserabelt liv med samtlige ekle tropesykdommer for så å dø en latterlig død. Måtte det skje ved at du blir rævpult av en spedalsk spermhval til du sprekker for så å bli puttet i en smelteovn der døren blir sveiset igjen og du brenner for evig og alltid Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Huff ikke rart OT-baren blir et sånt dritt sted når folk absolut skal poste sånne tulle ting som dette her.. 5217528[/snapback] Du gjør heller ikke tråden bedre! Du må være det største, mest evneveiket nullet jeg noengang har vært så uheldig å rote meg borti. Det eneste jeg kan unne deg er et miserabelt liv med samtlige ekle tropesykdommer for så å dø en latterlig død. Måtte det skje ved at du blir rævpult av en spedalsk spermhval til du sprekker for så å bli puttet i en smelteovn der døren blir sveiset igjen og du brenner for evig og alltid 5217581[/snapback] det er måten å si det på Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Nice one fredrik! Men jeg vil komme med en oppfordring til flaming team før denne trådene blir stengt i ekte nazi ånd, er at dere burde ikke synke ned på deres egen motstanders nivå i kampen om et bedre forum. Skal dere gjøre forumet bedre så burde dere iallefall gjøre det på en skikkelig seriøs måte. 5217536[/snapback] dette er den mest effektive måten å gjøre det på. SI det skikkelig en gang, enn halveis 10 ganger 5217550[/snapback] Det er forskjell på å si noe skikkelig og på å flame Skal dere gjøre forumet bedre så burde dere iallefall gjøre det på en skikkelig seriøs måte. 5217536[/snapback] ja, det var det jeg tenkt på også. konseptet og ånden bak denne lille gruppa er god, men jeg tviler sterkt på at ting vil bli oppnådd med flaming av forsjellige brukere. vil heller tro at det gjør ting værre og ikke bedre. samt at de stakkars moderatorene får sjelene spottet pga alle advarslene som vil bli delt ut.. 5217553[/snapback] Helt enig, intensjonen bak denne gruppen er bra, men jeg frykter at den kommer til å gjøre forumet dårligere. Og Atomet tror du er den typen medlem de vil ha kvitt (no offence) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg vil gjerne foreslå en ny gruppe innen teamet. "Hangarounds", for de som ikke oppfyller kravene, men vil gjøre seg fortjent til å få være med. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Huff ikke rart OT-baren blir et sånt dritt sted når folk absolut skal poste sånne tulle ting som dette her.. 5217528[/snapback] Du gjør heller ikke tråden bedre! Du må være det største, mest evneveiket nullet jeg noengang har vært så uheldig å rote meg borti. Det eneste jeg kan unne deg er et miserabelt liv med samtlige ekle tropesykdommer for så å dø en latterlig død. Måtte det skje ved at du blir rævpult av en spedalsk spermhval til du sprekker for så å bli puttet i en smelteovn der døren blir sveiset igjen og du brenner for evig og alltid 5217581[/snapback] Du må ikke glemme kromosonsregelen. Alle som sier slikt har 49 kromosoner. Vanlige mennesker, slik som oss, har 46. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Personlig kunne jeg virkelig tenke meg å bli medlem av denne klubben. 5217546[/snapback] Det hadde tatt seg ut. 5217552[/snapback] Jeg misbruker ikke forumet på noen som helst måte, jeg tar det seriøst. Misbruker du det? 5217558[/snapback] Høhøhø https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...opics&highlite= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg