Tonio Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Fåreslår dere lager en napalm-liste, med folk som skal flames så mye som overhode mulig hver gang de poster. 5217368[/snapback] Den listen hadde jeg havnet glatt på. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg savner den tiden da man kunne kalle noen en forpult idiot og alt som skjedde var at "offret" sa noe frekt tilbake ..jeg savner den tiden da OT-baren var kalt søppel jeg savner da søppel var fylt av tråder som fikk meg til å lese med spenning istedenfor nå hvor den er fylt av whining.. jeg savner da Anders Leipsland og BBC var uber posterene over alle posterene.. jeg savner da Allyse hadde mer makt enn GUD! .. jeg savner da SO var fylt av folk som "kjente" hverandre og som sammen kastet ut alle SO-spamere jeg savner .. høsten 2002 .. IM FUCKING IN! 7p7.. 5217330[/snapback] yup. Jeg hater alle "den STORE" trådene Jeg hater folk som er pirkete og uptight Jeg hatter grammattikkryttere Jeg hater folk som ikke kan ha det morro Jeg hater folk som tar alt for serriøst Jeg hater SMS språk Jeg hater meningsløse tråder Jeg hater at allyse ikke er blant oss Jeg hater at mange forum guruer forlata oss pga. forumets utvikling Jeg hater mye.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 *Folk som har teite avartarer og signaturer. Faen... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 ja, såpass har jeg fått med meg. men det jeg da lurer på er om det vil forbedre noe. vil det ikke bare gjøre alt mye værre? 5217418[/snapback] Som sagt, jage vekk alt som er nevt i første post. *hate med Gef* Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg savner den tiden da man kunne kalle noen en forpult idiot og alt som skjedde var at "offret" sa noe frekt tilbake ..jeg savner den tiden da OT-baren var kalt søppel jeg savner da søppel var fylt av tråder som fikk meg til å lese med spenning istedenfor nå hvor den er fylt av whining.. jeg savner da Anders Leipsland og BBC var uber posterene over alle posterene.. jeg savner da Allyse hadde mer makt enn GUD! .. jeg savner da SO var fylt av folk som "kjente" hverandre og som sammen kastet ut alle SO-spamere jeg savner .. høsten 2002 .. IM FUCKING IN! 7p7.. 5217330[/snapback] yup. Jeg hater alle "den STORE" trådene Jeg hater folk som er pirkete og uptight Jeg hatter grammattikkryttere Jeg hater folk som ikke kan ha det morro Jeg hater folk som tar alt for serriøst Jeg hater SMS språk Jeg hater meningsløse tråder Jeg hater at allyse ikke er blant oss Jeg hater at mange forum guruer forlata oss pga. forumets utvikling Jeg hater mye.... 5217424[/snapback] helt enig i begge listene Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg savner den tiden da man kunne kalle noen en forpult idiot og alt som skjedde var at "offret" sa noe frekt tilbake ..jeg savner den tiden da OT-baren var kalt søppel jeg savner da søppel var fylt av tråder som fikk meg til å lese med spenning istedenfor nå hvor den er fylt av whining.. jeg savner da Anders Leipsland og BBC var uber posterene over alle posterene.. jeg savner da Allyse hadde mer makt enn GUD! .. jeg savner da SO var fylt av folk som "kjente" hverandre og som sammen kastet ut alle SO-spamere jeg savner .. høsten 2002 .. IM FUCKING IN! 7p7.. 5217330[/snapback] yup. Jeg hater alle "den STORE" trådene Jeg hater folk som er pirkete og uptight Jeg hatter grammattikkryttere Jeg hater folk som ikke kan ha det morro Jeg hater folk som tar alt for serriøst Jeg hater SMS språk Jeg hater meningsløse tråder Jeg hater at allyse ikke er blant oss Jeg hater at mange forum guruer forlata oss pga. forumets utvikling Jeg hater mye.... 5217424[/snapback] Takk. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 du er en UBERn00b (ikke engang vert her i et år engang)også tror du at DU kan flame .. HA! 5217407[/snapback] NorthGarden er faktisk hyggeligere enn flere folk, og postene er mere seriøse enn visse andre. 5217420[/snapback] Yay! O'store Bundy har lagt merke til meg. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Fåreslår dere lager en napalm-liste, med folk som skal flames så mye som overhode mulig hver gang de poster. 5217368[/snapback] Den listen hadde jeg havnet glatt på. 5217422[/snapback] Hei, hei. Husker du ikke? Vi lagde jo en hat-liste. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 dere har glemt å føre meg opp som medlem, og skulle dere ha glemt tittelen min så er det "forumets enebårne sønn, og fredrikrbs verge." viktig at dere husker på og føre det opp over fredrikrb en plass. så ingen skal missoppfatte rangstigen her.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Fåreslår dere lager en napalm-liste, med folk som skal flames så mye som overhode mulig hver gang de poster. 5217368[/snapback] Den listen hadde jeg havnet glatt på. 5217422[/snapback] Hei, hei. Husker du ikke? Vi lagde jo en hat-liste. 5217449[/snapback] Den må dere legge ut. Så kan jeg hate med, hvis ikke jeg er oppført der da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 dere har glemt å føre meg opp som medlem, og skulle dere ha glemt tittelen min så er det "forumets enebårne sønn, og fredrikrbs verge." viktig at dere husker på og føre det opp over fredrikrb en plass. så ingen skal missoppfatte rangstigen her.. 5217450[/snapback] Jeg er jo i administrasjonen! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Jada, jeg fjerner det. Ok, Tone? Endret 27. november 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Hahahahahahaha! Er det hatlisten? Har dere tatt alle som poster i SO eller noe? Lol, Ueland er der. Helt seriøst, jeg kan ikke huske at jeg noen gang har irritert meg over Ueland. Som taktisk leder anbefaler jeg hjemmebesøk til STP og Tonio. Endret 27. november 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Bare ignorere de som dere hater Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Tonio sier:Jan-Fredrik 5217486[/snapback] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Daniel sier: Tonio Daniel Lenke til kommentar
ttd Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Tonio: Veit jeg ikke har vært slem med deg, men kan jeg få bli med på din eminente hatliste allikevel? Jeg irriterer meg ganske ofte over ting du poster. Takk mvh. Ulf Egeberg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Daniel sier:Tonio Daniel 5217502[/snapback] Jeg sa jo det.=) Edit: Jeg skrev bare de navna STP sa, så ta det opp med han Nemo}. Endret 27. november 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 In response to the hatelist, I present to you; Paparazzi shots. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Som taktisk leder anbefaler jeg hjemmebesøk til STP og Tonio. 5217493[/snapback] Enstemmig vedtatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg