Klekkus Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 oki men tror du at til mitt prosjekt dette er nødvendig?Og hvordan lage store hiull til vifter i en 1 cm tykk treplate?? 5245345[/snapback] Da kan du bruke hullborr, eller merke opp til hullene, er en ypperlig mal i Klikka_bZerks worklogg!;D Men ikke spør meg om hvilket hullborr du skal bruke, det husker jeg ikke.. 5251871[/snapback] Eller så kan di finne det her Er bare å printe ut og tape fast, så borer du i vei. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Klikka_bZerk: ja der var de;D Fant ikke linken i stad..:S Lenke til kommentar
Mott Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 men har sett det allerede klikka Men at har fått 9 negative svar. Men en lys ting er at i morgen sendes kabinett og PSU så da får jeg dette. Gleder meg til å begynne nå. Og kortid passer det og lage worklog?? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Når du har påbegynt arbeidet og har bilder å legge ut Hvis ikke så stenges den og det ville vært kjipt : \ Lenke til kommentar
Mott Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Ja men da tar jeg og lager den når jeg har fått kab. Men kab er sikkert ikek samme standars som mitt kommende hovedkort(m-ATX) Hva gjør jeg med det, borer?? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 har fått kab nå. men det er litt for stort kan jeg bruke stikksag?? i metall altså Og noen som vet om maler til hvor hullene for hovedkort og sånn skal være?? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det er bare å bruke stikksaga, men dremel funker også "DU MÅ BRUKE STIKKSAGA!" (Reklame for Rema1000 ) Men, det er sikkert bare å søke litt på google da Eller hvilket kabinett kjøper du? Skal du bruke m-atx på det? eller atx? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) vet ikke helt enda tror det blir m-atx siden det er såpass lite. Kan jeg bruke alle slags stikksager men annet blad for metall?? Endret 10. desember 2005 av Mott Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jada, men bruk et som er litt grovt. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) oki men har en onkel som driver bilverksted tror du han kan gjøre dette lettere for meg?? foresten han jeg har lånt stikksagen av Og søkte litt etter m-atx maler men fant ikke noe. Endret 10. desember 2005 av Mott Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Men du hadde fått et kabinett sa du? Det står sikkert på sia der du kjøpte, eller i manualen til det kabinettet om du kan bruke m-ATX Trur det skal gå bra jeg assa Lenke til kommentar
Mott Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 det er kjøpt fra en privat person og er drit gammalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå