Mott Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Tengte å modde inn min PC i min komode, PCen inni skal være filserver. Den fete stripen skal gå langs hele komoden Ledninger og sånn tenkte jeg å få ut under sånn at det gåt ut i gulvet inne i skuffen. Komoden skal være svart og med den fete Blåe stripen langs hele komoden Det jeg trenger er et par vifter og deres mening på prosjekt, bak Plexi glass skal man kunne se inn på hovedkort og sånn Og har jeg mulighet for spons på denne?? Eller er det lite attraktivt Skuffen er også med disse mål som jeg kan utnytte Høyde:12cm Dybde:36cm(vis den skal være dypere må jeg bygge ut) Bredde:over 60cm Har en mulighet men denne er med 37 cm i dybde skal jeg bygge ut bakover da eller dette tror jeg jeg kan få til.Denne er kjøpt Link til viktig tråd Endret 2. desember 2005 av Mott Lenke til kommentar
haakie Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Kul tanke! Ville sikkert fått litt spons vis webshopene er i godt humør. Er bare å prøve. MvH -H- Lenke til kommentar
Mott Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Takk. Prøver og skaffe spons. men er litt vanskelig uten å ha noe å vise til. Men viser til denne tråden så noen gode kommentarer hadde vært kjekt Lenke til kommentar
Mott Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Har da sendt forespørseler til mage webshops og håper på positive svar Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Hva skrev du? Viktig å fremstå som moden. Får håpe du får spons da! Hvis ikke kan du jo spørre om no rabatt eller fri frakt da. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 ja har fått nei fra 4 webshops allerede Vendur krevde worklog, så dette kommer senere Lenke til kommentar
Mott Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Foresten. Jeg har lyst til å sende til produsenter men er ikke så stødig i engelsk så jeg lurte på noen som hadde et program eller kunne hjelpe meg å oversette litt?? Norsk til engelsk. Og om det i det hele tatt lønner seg eller om noen sponser?? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 ja har fått nei fra 4 webshops allerede Vendur krevde worklog, så dette kommer senere 5231015[/snapback] Jeg gav dem linken til casomodeguiden min, så sa de bare at jeg skulle sende dem link til worklogen når jeg startet så sendte de varene Lenke til kommentar
Mott Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 har gitt dem link til denne tråden her, men håper jeg får noen positive svar i dag Lenke til kommentar
Mott Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 kan word oversette fra norsk til engelsk?? vis hvordan?? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er en tilleggsfunksjon. Er installert på skolens server, men har den ikke hjemme. Så det er nok noe du må installere som tillegg! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 najz.. men fiks noen bedre tegninger da.. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 coplexity tenkte du sketcup da?? Hvordan fikse til cm?? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 coplexity tenkte du sketcup da??Hvordan fikse til cm?? 5238453[/snapback] Ahh, lurer jeg på og! Eller jeg har gjort det, men det kommer ikke på tegningen..:S btw, ser tøft ut det her Lag worklog så fort du får deler!"! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 coplexity tenkte du sketcup da??Hvordan fikse til cm?? 5238453[/snapback] jah.. elns.. Har du komoden og det klar?.. isåfall kan du jo legge ut bilde av den.. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 oki det jeg har gjort med selve komoden er at jeg har malet den svart så den ser nice ut men skuffene ser fucka ut men vis noen vil se komoden så kan jeg vel legge ut bilder her Lenke til kommentar
Mott Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Enda et spørsmål kunne jeg hatt bruk for dremel her, eller ka bruker en dremeler til egentlig?? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Dremel brukes til det meste du vil/har for hodet Kutting, pussing, polering, borring, gravering, ja you name it! Bare se på noen verktøy til dremel, sp skjønner du sikkert hva du kan bruke det til Er et ypperlig verktøy Lenke til kommentar
Mott Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 oki men tror du at til mitt prosjekt dette er nødvendig? Og hvordan lage store hiull til vifter i en 1 cm tykk treplate?? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 oki men tror du at til mitt prosjekt dette er nødvendig?Og hvordan lage store hiull til vifter i en 1 cm tykk treplate?? 5245345[/snapback] Da kan du bruke hullborr, eller merke opp til hullene, er en ypperlig mal i Klikka_bZerks worklogg!;D Men ikke spør meg om hvilket hullborr du skal bruke, det husker jeg ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå