Lasse 90 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Jeg har et problem her. Datan kan finne på å restarte helt plutselig. f.eks når jeg ser på internett eller ikke gjør noe i det hele tatt. Veldig irriterende. Skjermen blir svart et øyeblikk, også starter den på nytt. Og når jeg kommer inn i windows igjen, så kan det hende den restarter igjen! Og noen ganger får jeg denne beskjeden når datan starter: Improper shutdown during WGA clock settings Do you want to set it again? Trykker på ja, men ser ikke ut til at det hjelper. Og skjermkortet er heller ikke overklokket. Har klokket det før, men har klokket det ned igjen. Og jeg klokket det ikke mye opp heller. Noen som kan hjelpe meg med dette? EDIT: HW er i profilen Endret 27. november 2005 av BigFatty Lenke til kommentar
l0l89 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 det må da vel være et virus? clean pcen din! Lenke til kommentar
Jarlulf Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 PCen min restartet ofte før uten at jeg hadde overklokket den eller noe. I BIOS kan du velge hvilken temperatur som f.eks hvis pcen blir for varm at den da restarter automatisk. Har selv satt min på 60 Grader Celcius Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Jeg har virus sjekka datan med avg antivirus, og den fant ikke noe virus. Og det med temp. har jeg ikke sjekket enda. Skriver en rapport når jeg får prøvd det Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 5. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg tror ikke at dette har noe med temp. å gjøre. Siden det virker som datan restarter hver gang jeg tukler med nettverket. enten det er å slå av ruteren eller flytte på noen kabler. Hvordan kan dette skje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå