Broseen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Jeg får ikke satt opp brannur i XP. Slo den av da jeg brukte maskinen i nettverk, men nå får jeg ikke de samme valgene når jeg velger egenskaper på tilkoblingen. Noen som kan hjelpe? Endret 27. november 2005 av Broseen Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 du vil ikke bruke Xp sin brannmur Trust me Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Er ikke det jeg spør om. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Har du prøvd kontrollpanel - Windows brannmur? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Finner ikke. Edit: Får ikke opp "advanced" under egenskaper på tilkoblingen. Endret 27. november 2005 av Broseen Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Pussig. Har du ikke Control Panel - Sikkerhetssenter heller da? Da har du antakelig ikke installert XP SP2, og burde sannsynligvis oppgradere. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Ikke det jeg kan se nei. Har ikke SP2, men må da gå an å slå på brannmuren likevel? Har jo gjort det mange ganger før ved å velge egenskaper på tilkoblingen. Den har bare vært koblet til nettverk i 10 min. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ja, det skal gå å sette på brannmuren allikevel, men jeg husker ikke nøyaktig hvordan det var før SP2. Men det var antakelig under avansert fanen som du ikke finner... Hvorfor ikke oppgradere til SP2 forresten? Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Den innebygde brannmuren fra før SP2 er cirka like tett som skroget til Titanic... Så for all del, oppgrader. Bare et vennlig tips. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Liker pc`n som den er nå. Brannmuren forhindret en irriterende pop-up angående dårlig sikkerthet osv... Må seff kjøpe et eller annet program for å "fikse" det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå