F828 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Har fått en *.avi-film som det følger med en *.srt-fil som inneholder undertekster. Noen som aner hvordan jeg skal få dette til å spille sammen slik at teksten følger filmen? F828 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Om du speler av filmen i VLC eller BS Player so meiner eg du kan loade undertekstar til filmen. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Om du speler av filmen i VLC eller BS Player so meiner eg du kan loade undertekstar til filmen. 5217221[/snapback] Takk for svar. Det stemte det. F828 Lenke til kommentar
stiansormo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det er greit nok å spille dem av, men er det noen som vet hvordan jeg kan brenne dvd'er og legge på subtitles? Hvis jeg da har en .avi fil og en .srt fil Såvidt jeg har forstått, så fungerer ikke dette i Nero (Ultra)? Det er jo ganske rart at det ikke gjør det isåfall... Så hvilket prgram funker da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå