Richard_87 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hei Jeg skal kjøpe meg en ny pc-skjerm. Det skal være en widescreenskjerm, men har kun funnet en BenQ 20". Den ser jo meget lovende ut, men er det noen flere på markedet som er i den samme prisklassen? Må ikke nødvendigvis være 20" heller. Takk Lenke til kommentar
andbac2 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Merkelig, lurer akkurat på det samme selv.. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Sjekk tirsdag om DEll har tilbud på sin 20" widescreen, 2005FPW . Nåværende tilbud som dem har på skjermer går ut 28/11, og tror at bla widescreenskjermen vil ha tilbud fra tirsdag, forrige måned solgte dem den til 4415.- , kjøpte en slik da . Er meget fornøyd med den. Dell bruker å ha forskjellig tilbud på den skjermen hver andre måned. Beste widescreenskjermen du får for så "lite".. (tror jeg) Se også test av den her på hardware og også på dinside.no Endret 27. november 2005 av krbalto Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hei Jeg skal kjøpe meg en ny pc-skjerm. Det skal være en widescreenskjerm, men har kun funnet en BenQ 20". Den ser jo meget lovende ut, men er det noen flere på markedet som er i den samme prisklassen? Må ikke nødvendigvis være 20" heller. Takk 5216714[/snapback] Om noen få dager kan jeg gi tilbakemelding på om tjuetommeren fra BenQ er noe å satse på. Har nemlig nylig bestilt den fra Netshop og forventer den i hus i løpet av et par dager . Forsket forøvrig en del på nettet før jeg la inn bestillingen og fant vel ut følgende ting: • Svært godt egnet til spill, ettersom den visstnok er "verdens raskeste 20" skjerm" med 8 ms responstid, men dette visste du allerede . • Kontrasten 800 (typisk 600) : 1 kunne ha vært noe bedre men fortsatt temmelig bra. • Best av alt: Skjermen er basert på panelet brukt i ViewSonic's VP191B modell, som blir regnet for å være veldig bra. • Dårlig med justeringsmuligheter, kan bare tiltes -2 til 20 grader fremover og bakover. Anmeldelse (eneste jeg har funnet): http://www.trustedreviews.com/article.aspx?art=2036 Av alternativer så finnes selvsagt Dell sin 20" som andre har nevnt i tråden (for øyeblikket en god del dyrere), og muligens også Acers billige 20" WS modell, skjønt, denne kunne ikke jeg finne en dritt om på nettet så den ble for min del et uaktuelt valg. Ellers har BenQ også en 17" widescreen til rundt 3000 eller noe sånn, men personlig ville jeg ikke gått for en såpass liten skjerm.. Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Hei Jeg skal kjøpe meg en ny pc-skjerm. Det skal være en widescreenskjerm, men har kun funnet en BenQ 20". Den ser jo meget lovende ut, men er det noen flere på markedet som er i den samme prisklassen? Må ikke nødvendigvis være 20" heller. Takk 5216714[/snapback] Om noen få dager kan jeg gi tilbakemelding på om tjuetommeren fra BenQ er noe å satse på. Har nemlig nylig bestilt den fra Netshop og forventer den i hus i løpet av et par dager . Forsket forøvrig en del på nettet før jeg la inn bestillingen og fant vel ut følgende ting: • Svært godt egnet til spill, ettersom den visstnok er "verdens raskeste 20" skjerm" med 8 ms responstid, men dette visste du allerede . • Kontrasten 800 (typisk 600) : 1 kunne ha vært noe bedre men fortsatt temmelig bra. • Best av alt: Skjermen er basert på panelet brukt i ViewSonic's VP191B modell, som blir regnet for å være veldig bra. • Dårlig med justeringsmuligheter, kan bare tiltes -2 til 20 grader fremover og bakover. Anmeldelse (eneste jeg har funnet): http://www.trustedreviews.com/article.aspx?art=2036 Av alternativer så finnes selvsagt Dell sin 20" som andre har nevnt i tråden (for øyeblikket en god del dyrere), og muligens også Acers billige 20" WS modell, skjønt, denne kunne ikke jeg finne en dritt om på nettet så den ble for min del et uaktuelt valg. Ellers har BenQ også en 17" widescreen til rundt 3000 eller noe sånn, men personlig ville jeg ikke gått for en såpass liten skjerm.. 5220016[/snapback] Jeg og en kamerat bestilte en BenQ hver for to dager siden, den er på vei nå. Så de hadde den på lager. Orka ikke vente for å se, hvor dårlig kan den egentlig være? Tror jeg kommer til å bli fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå