sindre2 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Har en søster som skulle hatt seg en ny laptop til 6-7000 kr inkludert trådløst nettverkskort. Etter det jeg har sett og hørt skal den for det meste brukes til chatting, musikk og kanskje litt skriving. Altså ingen kraftpakke til spilling og den slags. Noen som har noe brukbart å anbefale som har en grei skjerm og ganske god batterikapasitet? Vekt har ikke så mye å si... Selv har jeg funnet 4 forslag som jeg synes ser fine ut: Forslag 1 Forslag 2 Forslag 3 Forslag 4 Kom med forslag folkens! På forhånd takk! Endret 27. november 2005 av sindre2 Lenke til kommentar
godal Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ville styrt unna sempron'er da de har rykte på se for å støye noe. Ville gått for asus'en eller IBM r50. Asus'en har innebygd Webcam Eneste ulempe med disse er harddisken som kan bli litt liten. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg anbefaler heller denne: Acer AS 3023WLMi/AMD Sempron 3000+/15,4"CB/512MB/60GB/DVD-DUAL/WL/ATI-X600-XP-Ho 7995kr. Den er nok rundt 1000kr dyrere, men den er verdt prisen. Integrert grafikk (som i de fire alternativene til diskusjonsstarter) som bruker av systemminnet gjør at maskinen går tregt, selv ved bruk at kontorprogrammer. Jeg kjenner flere som har kjøpt lignende pcer og endt opp med pcer som går tregt med 2-3 programmer oppe. Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Selv brenner jeg for denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=113248&mlevel=090100 Noen kommentarer til den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå