abrj Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Heisann Mobilen min, en sony ericsson k700i, har gått over til andre dimensjoner etter et ufrivillig møte med do. Derfor er jeg på utkikk etter en ny, billig, mobil til ca 1000 kroner uten binding, da jeg allerede har telefonnummer (jada, har ringkontant). Kunne jo selvsagt ønsket en telefon med kamera, og mulighet for å bruke MP3 som ringelyder, men det er ikke noe krav. Er det noen som har noen tips til hva jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Flyttes fra åpen diskusjon til hjelp jeg skal ha ny mobil. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ta en titt på billigtelefonene til siemens. Siemens er jo kjent for billigtelefonene sine. I det siste har seignet kommet seg betrakterlig på disse modellene, og er mye mer fristende enn før, men jeg vet ikke om design er viktig for deg? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Ta en titt på billigtelefonene til siemens. Siemens er jo kjent for billigtelefonene sine. I det siste har seignet kommet seg betrakterlig på disse modellene, og er mye mer fristende enn før, men jeg vet ikke om design er viktig for deg? 5220816[/snapback] Design er ikke viktig... Hadde jo vært greit med klapp-telefon da men har sett på et par Siemens telefoner Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Jeg vil trekke frem disse siemens telefonene: Siemens CF110 Siemens AL21 Siemens AF51 Siemens C75 Endret 28. november 2005 av Kornelius Lenke til kommentar
Erren Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Nokia 6101? Den skal visst være billig, stilig og bra :!: Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Nokia 6030 Den har jo FM-Radio Eller Nokia 6060 Den har mulighet for MP3 som ringetoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå