.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Er det noen her som har tatt teoriprøven muntlig? og hvordan er det? og er det mye lettere en vanlig? Jeg har lese å skrive vansker så jeg skal søke om jeg kan få ta den muntlig Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Har en kompis som hadde muntlig. Grunnlag for det var at han strøyk 8 ganger eller noe Jeg ville rett å slett gått ned å hørt med dem om muligheten for muntlig Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Muligheten for muntlig er der... De som har lese- og skrivevansker skal vel bare si fra til kjørelærer, så ordner han/hun det for deg Har en kompis som strøyk 8-10 ganger å sendte søknad om muntlig teoriprøve, gikk greit det også Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Muligheten for muntlig er der... De som har lese- og skrivevansker skal vel bare si fra til kjørelærer, så ordner han/hun det for deg Har en kompis som strøyk 8-10 ganger å sendte søknad om muntlig teoriprøve, gikk greit det også 5219557[/snapback] Først å fremst takk får svar. Han kompisen din, syns han det var lettere med muntlig enn skriftlig? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Han sa han fikk litt hjelp av de, men det er jeg ikke sikker på.. Men ja, han syns den var lettere Lykke til Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Takk! ..har sendt søknaden nå for om jeg kan få ta den muntlig så nå er det bare å vente på svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg