HiSpeed Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg lurer på om det er mulig å kjøre Windows XP på en MAC. Jeg kunne tenke meg en MAC men ønsker å kjøre windows på den. Årsak: Utvalg av software. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jepp, gjennom Microsoft VirtualPC. Lenke til kommentar
Aginarikar Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 La inn Windows XP Pro. SP2 på Virtual PC 7 igår. Dette går _meget_ tregt, så jeg vil vel heller anbefale å legge inn f.eks. Windows 98. Vifter går for fullt både under installasjon og kjøring av XP. (Dette er en Powerbook G4 800mhz/512mb) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Vil også norsk tipping virke med virtual pc ? Kanskje dumtspørsmål. men hvis jeg er sikker på det så kvitter jeg meg med min bærbare jeg har nå og går for fullt på powerbooken jeg venter på. Dette er ikke fordi jeg skal spille, men fordi jeg må signere for lånekassen etc. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Det finnes et eget forum for programvare på Mac. Ber om at man poster i riktig forum. Denne tråden flyttes Lenke til kommentar
akh Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Trådstarter: Hvilke programmer var det du tenkte på? KVTL: Tenkte du på nettsiden til norsk tipping? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 La inn Windows XP Pro. SP2 på Virtual PC 7 igår. Dette går _meget_ tregt, så jeg vil vel heller anbefale å legge inn f.eks. Windows 98. Vifter går for fullt både under installasjon og kjøring av XP. (Dette er en Powerbook G4 800mhz/512mb) 5219031[/snapback] Har en PowerBook 1.5GHz med 1.25GB RAM og etter at jeg skrudde av all "eye-candy" i WinXP går det unna som bare det! Moralen er altså å deaktivere alle effekter, erstatte bakgrunnsbildet med en farge og velge "old-school" Windows-look. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå