LarZen Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Kontoen er stengt og jeg skulle starte den igjen...tastet inn kort info og det kom en error. Overførte mere penger til det kortet og testet igjen...kom ingen vei. Så 3 gang kom meldingen om at hoy nå må du roe deg ned ellers så blir kortet ditt stengt. Så jeg gjorde ikke noe mere med det da. Men så tenkte jeg at jeg skulle teste med et anna kort men fikk da samme meldingen om at nå må du roe ned eller så sperrer vi kortet ditt....ehhh Noen som har vært borti det her slik? Kommer dem til å sperre begge mine kort å masse styr nå eller? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ring heller med konto support Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Får gjøre det imorra, bare for å være helt sikker. Forbanna piss altså. Lenke til kommentar
3xp3rt Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 KEKEKEKE ^_^ Mest sannsynelig har du jo tastet feil da? Kommer neppe opp en slik melding uten vidre. Den der sikkerhets koden trur jeg kan variere hvor på kortet den er lokalisert fra kort til kort. Så du kan jo se om du finner flere plasser på kortet hvor det er et rett antall siffer. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hehe, sikker på at du har tastet kortkoden, og ikke kontonummeret ditt? Tast koden som er på forsiden av kortet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Og de sperrer jo selvfølgelig ikke kortet ditt! De sperrer kontoen din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg