geiroy Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg brenner noen ganger egne opptak som er konvertert til mp3-fil. Jeg opplever at enkelte ganger får jeg melding om at brennerprosessen ikke har vært vellykket, mens det andre ganger er OK. Når det er mislykket er opptaket på CD-plata ca. 80-90 % OK, mens de siste prosentene mangler. Opptakene varierer i lengde, men de er aldri over 80 min når jeg bruker CD. Jeg benytter That´s Write CD-R80. Jeg brenner med 4X hastighet. Når jeg konverterte fra WAW-fil til mp3-fil valgte jeg størst mulig kompabilitet i stedet for størst mulig flexibilitet. Hva kan være årsaken til dette problemet? Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Den ene gangen jeg var plaget med brenner, viste det seg at problemet lå i spyware og virus. Etter formatering installerte jeg spywareprogram; AdAware Professional, og byttet ut NAV2005 (som hadde sluppet virus inn i PC) med Avast Personal Ed., har jeg ikke hatt problemer. Dette betyr ikke at du har samme problemer, men det kan være greit å vite hva som KAN årsake slike problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå