Gå til innhold

Skjermen min "vibrerer"!

appelsinbrus

Anbefalte innlegg

Crap, ass, nå trur jeg det er like før skjermen min legger inn årene... Først trodde jeg at det var mobilen som slo inn på skjermen, bare litt mindre enn det vanligvis slår inn, så jeg la telefonen lenger unna. Men det er helt likt som det var. Flimring på en måte. Tenkte at det kanskej var varmgang i kabinettet, men det er det nok ikke, skjermkortet er ganske passe kaldt og alle viftene går som de skal.

Noen tips til hva det kan være..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke alene.. skjermen (Hyundai Q910) min begynte også slik for et par uker siden. Nesten litt redd det er skjermkortet(7800gtx 256mb), men kan da ikke være det.. vibrerer helt nederst til venstre hjørnet.. og laverer Hz jo mer vibrerer den(egentlig logiskt). Bruker 85 nå som er det høyeste skjermen min skal tåle.

EDIT: har ikke sånne kick som du kaller det jeg da.

Endret av SpoileD
Lenke til kommentar

Fint det. Men vibrerer stadig vekk her da, og tempen på kortet mitt ligger fortsatt på 56-57 grader. Det kan jo umulig være helt sundt for kortet.. Veit jo at skjermkort kan holde en del høyere temperatur enn prosessor, men skal vel ikke være dobbelt så varmt på skjemkortet vel??

Kan dette på noen måte skyldes for lite strøm? For andre gang..

Endret av appelsinbrus
Lenke til kommentar

har en ekstra skjerm hjemme, testet den, men kom på at den er litt gammel så jeg må endre Hz'en, det tenkte ejg ikke på da jeg var hjemme. skal hjem til helga så jeg skal teste med en annen skjerm.

Skjermkortet mitt ligger på 55C og det er jo ikke varmt for et skjermkort...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...